حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید آنلاین بیمه مسافرتی، آسان و سریع!

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شما هم قبل از سفر به خرید بیمه مسافرتی فکر می‌کنید؟ آیا می‌خواهید بدانید چرا بیمه مسافرتی ضروری و بسیار با اهمیت است؟ در این مطلب، در مورد “ضرورت خرید بیمه مسافرتی” صحبت خواهیم کرد. بیمه مسافرتی، مانند یک حامی در سفرهای شما حضور دارد و از شما در مقابل مخاطرات مختلف حمایت می‌کند. در این مطلب با مزایا و اهمیت انتخاب درست بیمه مسافرتی آشنا می‌شوید.

بیمه مسافرتی چیست و چه خدماتی ارائه میدهد؟

بیمه مسافرتی کانادا: مزایا و ضرورت‌ها

بیمه مسافرتی شینگن: چرا اجباری است؟

راهنمای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی

مزایای بیمه مسافرتی: آرامش و اطمینان در سفر

بیمه مسافرتی چیست؟

همانطور که از نام این بیمه‌نامه مشخص می‌شود، بیمه مسافرتی خسارت‌های ناشی از حوادث احتمالی بیمه‌گزاران را در مسافرت‌های خارجی و داخلی، جبران می‌کند. بیمه مسافرتی برای دریافت انواع ویزای توریستی، تحصیلی و یا کاری در بسیاری از سفارت‌ها الزامی است. همچنین ورود به بعضی از کشورها داشتن بیمه مسافرتی معتبر الزامی بوده و برای سایر کشورها نیز توصیه می‌شود. با توجه به اختلاف نرخ ارز در کشور ما و اکثر کشورهای خارجی، هزینه‌های پزشکی و اورژانسی در این کشورها بسیار بالاست و خرید بیمه مسافرتی قبل از آغاز سفر بسیار به‌صرفه است.

اگر بخواهیم به صورت کامل‌تر بگوئیم بیمه مسافرتی، علاوه بر آینده‌نگری، یک “ابزار مالی حمایتی” است که هزینه‌های شما را در مقابل حوادث و اتفاقات پیش‌بینی نشده که ممکن است در سفرتان بوجود آید، پوشش میدهد. این حوادث و اتفاقات می‌توانند شامل موارد اورژانسی، بیماری‌ها، تأخیر پرواز، گم شدن یا نرسیدن چمدان‌ها، یا حتی لغو سفر باشند. با داشتن بیمه مسافرتی، شما احساس آرامش و امنیت بیشتری در سفرتان خواهید کرد. بیمه مسافرتی خطرات مختلف و خسارت‌هایی که ممکن است در طول سفر برای مسافر پیش بیاید را پوشش می‌دهد. در واقع شرکت بیمه متعهد می‌شود تا هزینه‌های ناشی از اتفاقات پیش‌بینی نشده در سفر که شاید مسافر با آن‌ها مواجه شود را تا مبلغ مشخصی جبران کند.

بیمه مسافرتی کانادا برای انواع سفر به این کشور

اگر به کانادا سفر می‌کنید باید بدانید هزینه‌های پزشکی و اورژانسی و خدمات باکیفیت در این کشور بسیار گران است لذا داشتن بیمه مسافرتی کانادا برای مسافرین کانادا بسیار سودمند خواهد بود. این نوع بیمه شما را در مقابل ریسک‌ها و حوادث خاص سفر به کانادا محافظت می‌کند. برای مثال، اگر شما به دلیل بیماری در کانادا باید در بیمارستان بمانید یا پروازتان تأخیر کند، بیمه مسافرتی شما را در کشور کانادا تحت پوشش قرار می‌دهد و هزینه‌های ناشی از این حوادث را پرداخت می‌کند. به این ترتیب، شما می‌توانید سفرتان را بدون نگرانی از هرگونه اتفاق پیش‌بینی نشده تجربه کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید طرح بیمه مسافرتی کانادا، آمریکا و ژاپن، یکی از بهترین و کامل‌ترین طرح‌های بیمه‌ی سفر است که پوشش‌های بیمه‌ای تا سقف ۷۰۰۰۰ یورو در کشور مقصد را ارائه میدهد و مسافران می‌توانند این طرح Full Cover را از سایت بیمه مسافرتی دات کام، به صورت آنلاین خریداری کنند. در نظر داشته باشید طرح بیمه مسافرتی سراسر دنیا در این سه کشور آمریکا، ژاپن و کانادا خدمتی ارائه نمیدهد و برای سفر به سه کشور و اخذ ویزای آنها میبایست بیمه مسافرتی مخصوص این کشورها را تهیه کنید.

بیمه مسافرتی شینگن اجباری است!

بیمه مسافرتی شینگن برای ورود به کشورهای این حوزه الزامی است. منطقه شینگن یکی از مقاصد محبوب برای مسافران است. این منطقه شامل 26 کشور اروپایی است که اجازه می‌دهد شما بدون محدودیت‌های مرزی بین این کشورها سفر کنید. در واقع شما با دریافت ویزا از یکی از کشورهای عضو این پیان، می‌توانید به همه آنها سفر کنید. اگر شما قصد سفر به این منطقه را دارید، داشتن بیمه مسافرتی شینگن معتبر که قبل از سفر خریداری کرده باشید، الزامی است.

این نکته را در نظر بگیرید که شما با خرید بیمه مسافرتی برای یکی از کشورهای حوزه شینگن، در تمامی کشورهای عضو شینگن تحت پوشش بیمه مسافرتی هستید.

همچنین در نظر داشته باشید حداقل پوشش بیمه‌ای که سفارت‌های کشورهای حوزه شینگن برای صدور ویزا تایید می‌کنند، بیمه مسافرتی با پوشش 30000 یورو می‌باشد که این بیمه‌نامه را می‌توانید به صورت آنلاین از وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام، خریداری و فایل بیمه‌نامه خود را دریافت کنید. این بیمه شما را در مقابل خسارت‌های ناشی از فوریت‌های پزشکی و دندانپزشی، گم شدن چمدان‌ها یا مدارک و همچنین در برابر مسائل حقوقی پوشش میدهد. همچنین، اگر شرایط به صورتی که مجبور بودید سفرتان را لغو کنید، هزینه‌های این لغو نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.

اهمیت انتخاب صحیح بیمه مسافرتی

حالا که با اهمیت بیمه مسافرتی آشنا شدیم، باید به انتخاب صحیح بیمه بپردازیم.

در حال حاضر طرح‌های مختلفی از بیمه مسافرتی وجود دارد که پوشش‌های مختلفی از 10000 یورو تا 70000 یورو را به متقاضیان این بیمه‌نامه ارائه میدهند لذا شما می‌بایست برای سفر خاص خود، بیمه‌ای را انتخاب کنید که بهترین تحت پوشش‌ها را برای شما فراهم می‌آورد.

انتخاب نوع و پوشش بیمه مسافرتی، باید با توجه به مقصد سفر، مدت زمان سفر، و نیازهای خاص شما انجام شود. به عنوان مثال، اگر شما به کانادا می‌رود، باید بیمه مسافرتی کانادا را در نظر بگیرید. همچنین، اگر به منطقه شینگن سفر می‌کنید، بیمه مسافرتی شینگن را انتخاب کنید. یا اگر به ترکیه، ارمنستان یا گرجستان سفر می‌کنید میبایست بیمه مسافرتی سراسر نقاط دنیا را تهیه کنید که کشورهای مختلفی را تحت پوشش قرار دهد.

بنابراین لازم است اطلاعات کافی از طرح‌های بیمه مسافرتی داشته باشید. این موارد را هم به صورت کامل می‌توانید در بیمه مسافرتی دات کام مشاهده و بررسی کنید.

مزایای بیمه مسافرتی: آرامش و اطمینان در سفر

خرید آنلاین بیمه مسافرتی، به شما احساس آرامش و امنیت بیشتری در سفرتان خواهد داد. این بیمه‌ها از شما در مقابل حوادث مختلف پشتیبانی می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا به خیال راحت سفر کنید. همچنین، با داشتن بیمه مسافرتی، شما نیازی به نگرانی از هزینه‌های ناخواسته نخواهید داشت. این بیمه هزینه‌های فوریت‌های پزشکی، دندانپزشکی، تأخیر پرواز، از دست رفتن چمدان‌ها و حتی لغو سفر را پرداخت می‌کنند.

نکات مهم قبل از خرید بیمه مسافرتی

از آنجایی که خرید بیمه مسافرتی می‌تواند یک تصمیم مهم در سفرها باشد، برای اطمینان از بهترین انتخاب ، نکات زیر را حتما در نظر بگیرید:

1. مقصد یا مقاصد سفرتان را مشخص کنید

کشور یا کشورهایی که قصد سفر به آنها را دارید مشخص کنید. اگر می‌خواهید به کانادا سفر کنید، بیمه مسافرتی کانادا انتخاب مناسبی است. همچنین، اگر قصد سفر به کشورهای منطقه شینگن را دارید، بیمه مسافرتی شینگن را بخرید. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید آن است که شما باید در طول سفر نیز بیمه باشید. یعنی اگر به چندین مقصد سفر می‌کنید، باید بیمه‌ای تهیه کنید که همه سفر شما را تحت پوشش قرار دهد.

2. مدت زمان سفر را در نظر بگیرید

اگر سفرتان بلندمدت است، ممکن است نیاز به یک پوشش طولانی‌تر داشته باشید. برعکس، برای سفرهای کوتاهمدت، پوشش کمتری لازم است. در نظر داشته باشید تعداد روزهای سفر در هزینه یا به عبارتی حق بیمه مسافرتی شما موثر است.

3. نیازهای خود را ارزیابی کنید

بسته به نیازهای خود، ممکن است بخواهید بیمه مسافرتی با پوشش ویژه برای مسائل خاصی مثل ورزش‌های خطرناک یا بیماری‌های مزمن بگیرید. یا اگر به منطقه‌ای سفر می‌کنید که سویه‌های جدید کرونا در آن دیده است، بهتر است بیمه مسافرتی با پوشش کرونا تهیه کنید.

4. قیمت و پوشش را مقایسه کنید

بیمه مسافرتی‌ها متنوع هستند، بنابراین مقایسه قیمت و پوشش‌ها بسیار مهم است. همچنین، توجه به شرایط و مقررات بیمه نیز حیاتی است. در نظر داشته باشید در وب‌سایت بیمه مسافرتی دات کام امکان مقایسه پوشش‌ها و قیمت‌های بیمه سفر فراهم شده است. همچنین کارشناسان بیمه مسافرتی به صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی و ارائه مشاوره به کاربران هستند.

5. به دقت شرایط استثنائی را بخوانید

حتماً شرایط استثنائی بیمه را مطالعه کنید تا بدانید در چه شرایطی می‌توانید از پوشش‌های بیمه مسافرتی خود استفاده کنید.

جمع‌بندی مطلب بیمه مسافرتی

قبل از خرید بیمه، بهتر است قوانین و شرایط بیمه را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی نیازهای خود را در پلن بیمه انتخابی پوشش داده شده است. همچنین، توجه کنید که برخی از بیمه‌ها ممکن است محدودیت‌هایی در مورد بیماری‌های مزمن یا وضعیت‌های خاص داشته باشند. معمولا اطلاعات کمک رسان بیمه مسافرتی روی بیمه نامه نوشته شده اما بهتر است قبل از سفر آن را چک کنید.

ما همواره آرزو می‌کنیم سفر شما بی‌خطر و حادثه باشد اما قطعا داشتن بیمه مسافرتی در سفر برای حفظ امنیت و آرامش خاطر شما بسیار توصیه می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات