حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرو شاسی بلند شیائومی احتمالاً تا پایان سال 2024 عرضه خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شایعات، شیائومی

سدان SU7 شیائومی دیروز یک عرضه بسیار موفق در چین داشت، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت به موفقیت‌های خود استراحت نمی‌دهد و درحال‌حاضر درحال کار بر روی مدل بعدی خودروی خود است. طبق گزارش جدیدی از چین به نقل از منابع ناشناس، دومین خودرو الکتریکی شیائومی یک مدل شاسی بلند خواهد بود که تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

خودرو شاسی بلند شیائومی

این خبر به‌خودی‌خود تعجب‌آور نیست چراکه SUVها در سال‌های اخیر سهم زیادی از خودروهای به‌فروش‌رفته در جهان را کسب کرده‌اند. شگفت‌انگیزتر این است که این گزارش در ادامه ادعا می‌کند که این SUV تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد. این سرعت عرضه بسیار سریع است، اما چیزی است که شیائومی در تجارت گوشی‌های هوشمند خود به آن عادت دارد.

بااین‌حال، ما به شما توصیه می‌کنیم که این شایعه را با شک‌وتردید درنظر بگیرید، زیرا برای دنیای خودرو این مدت زمان بسیار سریع به‌نظر می‌رسد، به‌خصوص برای شرکتی که به‌معنای واقعی کلمه اولین خودرو خود را همین دیروز عرضه کرد.

خودرو شاسی بلند شیائومی

خودرو شاسی بلند شیائومی

بااین‌حال، انتظار می‌رود شیائومی به‌زودی یک SUV را عرضه کند، زیرا این یک رده بسیار مطلوب است. اکثر رقبای چینی تازه‌کار این شرکت درواقع اولین خودرو خود را به‌صورت شاسی بلند عرضه کرده‌اند؛ Nio ،Li Auto و XPeng. حتی درحال‌حاضر، Nio و XPeng تعداد شاسی بلندهای بیشتری نسبت‌به انواع دیگر خودروهای خود دارند و Li Auto تاکنون فقط شاسی بلند ساخته است.

شاید دقیقاً به همین دلیل بود که شیائومی برای اینکه مردم را با نرفتن به مسیر آزمایش‌شده رقبای خود غافلگیر کند، ابتدا یک سدان را روانه بازار کرد. اما باید آن مسیر را در نقطه‌ای طی کند، بنابراین چندان عجیب نخواهد بود اگر شیائومی به‌زودی یک SUV عرضه کند.

SU7 شاهد ثبت بیش از 50 هزار سفارش در 27 دقیقه اول پس از باز شدن سفارش بود و ما هیچ دلیلی نداریم که شک کنیم که یک SUV شیائومی حداقل به همین شکل، اگر نه حتی موفق‌تر خواهد بود، به‌خصوص با توجه به تمایل این شرکت به ارائه مشخصات عالی نسبت به قیمت.

نظر شما درباره دومین خودرو شیائومی شامل یک مدل شاسی بلند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی