حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Photographer Edition نوبیا Z60 Ultra با طراحی مشابه دوربین های قدیمی معرفی شد

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوبیا

در دسامبر سال گذشته میلادی بود که Nubia Z60 Ultra معرفی شد. یک ماه بعد، شاهد رونمایی نسخه محدود Dragon این تلفن هوشمند بودیم. هم اکنون، نسخه Photographer Edition نوبیا Z60 Ultra با طراحی مشابه دوربین های قدیمی معرفی شده است. این مدل جدید، ویژگی های تازه‌ای نیز دارد. اما مشخصات سخت‌افزاری، همچنان مشابه نسخه استاندارد باقی مانده است.

نسخه Photography Edition نوبیا Z60 Ultra از ویژگی های هوش مصنوعی برخوردار است

طراحی ماژول دوربین نسخه Photography Edition نوبیا Z60 Ultra کمی متفاوت از نسخه استاندارد بوده و ظاهر این گوشی شبیه به دوربین های قدیمی شده است. در نیمه پایینی پنل پشتی شاهد به‌کارگیری چرم هستیم.

این تلفن هوشمند دارای ویژگی تصویربرداری با هوش مصنوعی Neovision است که از یک مدل هوش مصنوعی بزرگ و عکاسی محاسباتی استفاده می‌کند. با این گوشی می‌توان هر گونه اشیاء ناخواسته در تصویر را حذف کرد. این گوشی جدید نوبیا دارای ویژگی ترجمه دو‌طرفه همزمان (مبتنی بر هوش مصنوعی) تماس و مکالمات است. این ویژگی مشابه آن چیزی است که در گلکسی S24 Ultra دیده‌ایم. این قابلیت به ارتباط بین زبانی آسان و کارآمد کمک می‌کند.

نوبیا Z60 Ultra Photographer Edition

سایر مشخصات نوبیا Z60 Ultra Photographer Edition مشابه نسخه استاندارد باقی مانده است. این تلفن هوشمند از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با فواصل کانونی ۱۸ و ۳۵ میلی‌متری به همراه دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۸۵ میلی‌متر برخوردار است. هر سه دوربین از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار بوده و توانایی ضبط ویدیو های 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارند. دوربین سلفی این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز Nubia Z60 Ultra Photographer Edition را تأمین می‌کند. این تلفن هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4 به دست کاربران می‌رسد.

این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، Z60 Ultra Photographer Edition از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند دارای گواهی IP68 است.

قیمت Nubia Z60 Ultra Photographer Edition: فقط ۵۹۴ دلار

نسخه Photographer Edition نوبیا Z60 Ultra با قیمت ۴,۲۹۹ یوآن (معادل ۵۹۴ دلار) به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند از همین امروز قابل تهیه خواهد بود.

نوبیا Z60 Ultra با اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 6000mAh و دوربین سلفی زیر نمایشگر رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی