حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو سفری به درون گلکسی A55 سامسونگ

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

سامسونگ با Galaxy A55 کار سختی را پیش رو دارد. رقبای آن با قیمت تهاجمی‌تر و مشخصات روی کاغذ بهتر نه تنها وسوسه‌کننده هستند، بلکه اصلا کم تعداد نبوده و این محصول در سال پیش‌رو باید با خیل عظیمی از محصولات رقبای پر تعداد چینی رو‌به‌رو شود. اگر دوست دارید راجع‌به این محصول جدید کره‌ای‌ها اطلاعات بیشتری داشته باشید، بیاید با هم ویدئو سفری به درون گلکسی A55 سامسونگ را تماشا کنیم. اینجا نگاهی به داخل دستگاه و امتیاز تعمیرپذیری آن خواهیم داشت.

سفری به درون گلکسی A55

در بخش بیرونی سامسونگ Galaxy A55 چیزهای زیادی برای توجه وجود دارد، مثلا شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس و فریم آلومینیومی که برس خورده بوده و زیبایی خاصی دارد. البته زیبایی یک مقوله شخصی است.

با نگاهی به دورن Galaxy A55 سامسونگ می‌توان دید که خنک‌کننده محفظه بخار آن اندازه قابل توجهی دارد. این بخش خنک‌کننده از زیر مادربرد تا باتری ادامه دارد و برای کنترل دمای گوشی تلاش می‌کند. می‌توانید آن را با رنگ طلایی و در تصویر بالا مشاهده کنید.

در مجموع، گلکسی A55 امتیاز 8.5 از 10 را در بخش تعمیرپذیری کسب می‌کند. این امتیاز خوبی است و نشان می‌دهد که تعمیر آن خیلی سخت نیست.

بیاید با هم این ویدئو را تماشا کنیم:

 

سامسونگ Galaxy A55 با طراحی داخلی منظم‌تر و باکیفیت‌تر نسبت به نسل‌های قبلی ارائه می‌شود و این می‌نواند مایه دلگرمی خریداران آن باشد.

پیش‌تر تست‌های بیشتری درباره گلکسی A55 سامسونگ دیده بودیم. مثلا عمر باتری گلکسی A55 نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت داشته یا نتیجه تست نمایشگر و دوربین گلکسی A35 به همراه گلکسی A55 در DxOMark منتشر شد و نتایج رضایت‌بخشی نشان می‌داد.

عمر باتری گلکسی A55 سامسونگ مشخص شد: بسیار بهتر از گلکسی S23 FE

 

نتیجه تست نمایشگر و دوربین گلکسی A35 به همراه گلکسی A55 در DxOMark منتشر شد

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این دستگاه می‌تواند امسال موفق ظاهر شود؟ باید صبر کرد و دید که در بازار چطور عمل می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)