حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A55 سامسونگ مشخص شد: بسیار بهتر از گلکسی S23 FE

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ گلکسی A55 در بخش باتری و روی کاغذ پیشرفت خاصی ندارد. همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژر ۲۵ وات اینجا هم هست. با این‌حال تراشه متفاوت است و اندازه نمایشگر هم کمی بزرگتر شده است. به تازگی عمر باتری گلکسی A55 مشخص شده و نه تنها بسیار بهتر از گلکسی S23 FE است، بلکه از گلکسی A54 سامسونگ هم بهتر است.

عمر باتری گلکسی A55 سامسونگ

سامسونگ با Galaxy A55 تراشه جدیدتر اگزینوس ۱۴۸۰ را استفاده کرده است. این یک تراشه ۴ نانومتری بوده که نسبت به تراشه ۵ نانومتری نسل قبل باید بهینه‌تر باشد.

بررسی‌های انجام شده روی گلکسی A55 نشان می‌دهد که در مقایسه با بعضی رقبا، نسل قبلی خود و حتی دستگاه گران‌تر هم‌خانواده خود یعنی گلکسی S23 FE عملکرد بهتری دارد. با این حال مثلا در مقابل Nothing Phone 2a حرف زیادی برای گفتن ندارد.

در مقایسه با گلکسی A54 باید گفت که فقط در بخش بازی حدود نیم ساعت عمر باتری کمتری دارد اما در بخش پخش ویدئو تا ۵ ساعت و نیم بهتر و در وبگردی با وای‌فای بیش از ۲ ساعت و نیم عملکرد بهتری دارد. این اعداد نسبت به Nothing Phone 2a پایین‌تر اما نسبت به دستگاهی مانند گلکسی S23 FE بسیار بهتر است.

پیشرفت عملکرد باتری گلکسی A55 نسبت به گلکسی A54 با وجود نمایشگر بزرگتر، قابل توجه است. شاید بتوان بخشی از آن را به نمایشگر و بخشی را متوجه تراشه دانست.

نظر شما چیست؟ عملکرد Galaxy A55 سامسونگ را در بخش باتری چطور می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)