حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه تست نمایشگر و دوربین گلکسی A35 به همراه گلکسی A55 در DxOMark منتشر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ

از چند روز پیش، Galaxy A35 و Galaxy A55 سامسونگ روانه بازار شده‌اند. هم اکنون، این دو تلفن هوشمند در چندین کشور برای خرید در دسترس هستند. هر دو گوشی به صفحه نمایش بهبود یافته، دوربین های باکیفیت‌تر و تراشه های سریع‌تری نسبت به نسل قبل مجهز شده‌اند. هم اکنون، لابراتوار DxOMark نتیجه تست نمایشگر و دوربین گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ را به اشتراک گذاشته است.

نتیجه تست نمایشگر گلکسی A35 و A55: جایگاه اول برای میان‌رده های سامسونگ

نتیجه تست نمایشگر و دوربین گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ در وب‌سایت DxOMark منتشر شده است. هر دو این تلفن هوشمند دوربین خوبی داشته و صفحه نمایش آنها در بخش های مختلف، عالی ظاهر شده است. طبق آزمایش های صورت گرفته از سوی DxOMark، سامسونگ Galaxy A35 دارای بهترین صفحه نمایش در رنج قیمتی زیر ۴۰۰ دلار است. Galaxy A55 نیز به بهترین نمایشگر در بین گوشی های ۵۰۰ دلاری (و کمتر) مجهز شده است.

قرارگیری نمایشگر های Galaxy A35 و Galaxy A55 در رتبه اول DxOMark

حداکثر روشنایی نمایشگر Galaxy A55 به ۱,۶۳۸ نیت می‌رسد که به طور قابل توجهی از Galaxy A54 (با حداکثر روشنایی ۱,۳۴۴ نیت) و Galaxy S23 (با روشنایی ۱,۶۰۰ نیت) بیشتر است. جالب است که گوشی میان‌رده سامسونگ در این بخش، عملکرد بهتری نسبت به یک تلفن هوشمند پرچمدار داشته. دقت رنگ نمایشگر گلکسی A55 حتی در زیر نور مستقیم خورشید بسیار خوب است. این دستگاه در هنگام پخش ویدئو های HDR نیز عملکرد خوبی دارد.

صفحه نمایش Galaxy A35 در بازه قیمتی گوشی های زیر ۴۰۰ دلار موفق به دریافت رتبه اول شده است. نمایشگر این دستگاه به حداکثر روشنایی ۱,۶۲۰ نیت می‌رسد. مشابه گلکسی A55، گلکسی A35 نیز دارای رنگ‌ ها و زاویه دید عالی در زیر نور مستقیم خورشید است. با وجود تمامی نقاط قوت گفته شده، اما شکایاتی درباره لمس ناخواسته در صفحه نمایش این دو گوشی هوشمند وجود دارد.

نتایج تست دوربین از سوی DxOMark: جایگاه دوم برای Galaxy A35 و جایگاه پانزدهم برای Galaxy A55

بر اساس نتایج تست های لابراتوار DxOMark، گلکسی A35 دومین دوربین برتر را در بازه قیمتی خود دارد. در صدر جدول، OnePlus Nord 2T دیده می‌شود. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ظاهراً این تلفن هوشمند سامسونگ برای عکاسی و فیلمبرداری در فضای باز عالی است.

نتایج تست های نمایشگر و دوربین گلکسی A35 و A55 سامسونگ

گلکسی A55 نیز موفق به کسب جایگاه پانزدهم دوربین در بازه قیمتی خود شده است. این گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط غیر چالشی بسیار خوب بوده است. با این حال، کیفیت تصویر در صحنه هایی با نور پس زمینه یا در شرایط کم نور چندان عالی نبود. به نظر می‌رسد که اگر سوژه در حال حرکت باشد، Galaxy A55 نمی‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند. در بازه قیمتی این تلفن هوشمند سامسونگ (۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار) پیکسل 7a بهترین عملکرد دوربین را دارد.

گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ با نمایشگر OLED و تراشه Exynos معرفی شدند

نظر شما درباره نتایج تست های DxOMark چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی