حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A55 آغازگر یک تغییر مهم در آپدیت‌های سامسونگ شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

پیش‌تر برای شما نوشتیم که رابط کاربری One UI 6.0 قابلیت آپدیت بدون مزاحمت را به گلکسی‌های سامسونگ خواهد آورد. این اتفاق رخ نداد اما به نظر می‌رسد که حالا سامسونگ قصد ارائه آن را دارد. گلکسی A55 آغازگر این تغییر مهم در آپدیت‌های سامسونگ شده است.

گلکسی A55 و شروع ویژگی جدید آپدیت‌های سامسونگ

ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه اندروید یا Seamless Update که بالاتر آن را به عنوان آپدیت بدون مزاحمت معرفی کردیم، سال ۲۰۱۶ توسط گوگل معرفی شد. این قابلیت توسط اکثر برندهای اندرویدی به جز سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت. مدتی پیش سامسونگ اعلام کرد که در حال کار بر روی پیاده‌سازی به‌روزرسانی‌های یکپارچه در تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود است و پس از ۸ سال، این برند کره‌ای بالاخره این ویژگی را به دستگاه‌های خود آورده است. جالب اینکه گلکسی A55 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از آن بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی A55 به تازگی آپدیت پچ امنیتی اندروید مارس 2024 را در هند با نسخه سیستم عامل A556EXXS1AXC1 دریافت کرده است. این آپدیت همچنین ویژگی به روز رسانی یکپارچه را برای تلفن هوشمند به ارمغان آورده است. بنابراین، کاربران هنگام دانلود به‌روزرسانی، دو پیام را مشاهده می‌کنند – «دانلود و نصب» و «تأیید».

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، آپدیت با وجود روشن بودن گوشی انجام می‌شود و پس از ری‌استارت کردن آن بقیه مراحل لازم به صورت خودکار انجام می‌شود.

ویژگی Seamless Update به شما امکان می‌دهد تا زمانی که از تلفن خود در پارتیشن A استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی روی پارتیشن B نصب شود و پس از اتمام نصب، آن را مجدداً راه‌اندازی کنید. این کار باعث می‌شود دستگاه در حین نصب قابل استفاده باشد و تنها زمانی که در حال راه‌اندازی مجدد است در دسترس نیست.

ری‌استارت پس از آپدیت ممکن است در Galaxy A55 تا 90 ثانیه طول بکشد، به این معنی که دیگر لازم نیست چند دقیقه منتظر بمانید تا کل مراحل نصب برای استفاده از تلفن خود تکمیل شود.

سامسونگ گلکسی A55 : بالاخره ۱۲ گیگابایت حافظه رم و فریم فلزی

مشخص نیست که کدام گوشی هوشمند سامسونگ قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه را دریافت می‌کند، اما بعید است که مدل‌های قدیمی‌تر از آن پشتیبانی کنند زیرا دستگاه باید قبل از خروج از کارخانه برای این ویژگی آماده شود.

منتظر این قابلیت بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)