حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی بند ۹ با عمر باتری ۱۴ روزه برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی بند ۹ با چند ویژگی جذاب، وزن کم و عمر باتری بهبود یافته برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد. در ادامه نگاهی به مشخصات کلیدی این مچ‌بند هوشمند می‌اندازیم.

هواوی بند ۹ از نمایشگر AMOLED برخوردار است

هواوی Band 9، با موادی ساخته شده که باعث خارش یا حساسیت پوست نمی‌شود. این شرکت تضمین می‌کند که به دلیل مواد به کار گرفته شده در این مچ‌بند هوشمند، حتی در صورت پوشیدن آن در تمام طول روز، تجربه‌ای فوق‌العاده راحت خواهید داشت. Huawei Band 9 در ۵ رنگ چشم‌نواز به دست کاربران می‌رسد. این رنگ ها عبارتند از: آبی، صورتی روشن، زرد لیمویی، سفید شنی و مشکی. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، این محصول وزن بسیار کمی داشته و مانند یک پر پرنده، دور دست شما قرار می‌گیرد.

ویژگی های Huawei Band 9

هواوی بند ۹ به یک صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED مجهز شده است. این محصول از طریق قابلیت TruSeen 5.5، می‌تواند بر روی علائم حیاتی کاربران نظارت کند. وزن این مچ‌بند هوشمند تنها ۱۴ گرم بوده و ضخامت آن ۸.۹۹ میلی‌متر است. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده قابل مشاهده است، طراحی این محصول مانند Huawei Band 8 بوده و همچنان دارای یک صفحه نمایش مستطیلی شکل است. با وجود ظاهری مشابه، اما مشخصات Huawei Band 9 متفاوت از نسل قبل است.

هواوی Band 9 از TruSleep 4.0 بهرمند است

این دستبند هوشمند جدید هواوی دارای عمر باتری ۱۴ روزه است. این محصول می‌تواند در صورت استفاده سنگین، ۹ روز شارژدهی داشته باشد. هواوی بند ۹ از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از موارد اضافه شده، Huawei TruSleep 4.0 است که ویژگی های جامعی را برای مدیریت خواب ارائه خواهد کرد. این ویژگی، به نظارت کامل بر خواب کاربران می‌پردازد.

قیمت و زمان عرضه Huawei Band 9 مشخص نیست

همان‌طور که منبع این گزارش کرده است، این مچ‌بند هوشمند جدید هواوی از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. از این رو، کاربران اطلاعات دقیق‌تری در مورد تناسب اندام خود، وضعیت سلامتی و ورزش هایی مانند شنا، دویدن و غیره دریافت خواهند کرد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه Huawei Band 9 منتشر نشده است.

هواوی بند 8 با ویژگی‌های برتر مدیریت سلامت، عمر باتری تا 14 روز و قیمت 39 دلار معرفی شد

نظر شما درباره این مچ‌بند هوشمند جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی