حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات هواوی بند ۹ فاش شد: کماکان مشابه نسل قبل

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

پیش از رونمایی رسمی هواوی بند ۹، مشخصات و رندر های این مچ‌بند هوشمند فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این گجت پوشیدنی آینده هواوی بیندازیم.

هواوی بند ۹ با نمایشگر مستطیلی شکل AMOLED در راه است

هواوی وعده عصر جدیدی در مچ‌بند های هوشمند را می‌دهد. آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که Band 9 شباهت زیادی به نسل قبلی خود، یعنی Band 8، دارد. رندر های به ظاهر رسمی هواوی بند ۹ منتشر شده که داستانی آشنا را روایت می‌کند. این مچ‌بند هوشمند مانند مدل قبلی خود، از طراحی مستطیلی شکل برخوردار است. گوشه های آن کاملاً گرد طراحی شده و یک دکمه نیز بر روی فریم کناری قابل مشاهده است.

رندر Huawei Band 9

رندر Huawei Band 9

انتظار می‌رود که Huawei Band 9 در طیف وسیعی از رنگ های مختلف و سبک های متنوعی برای بند آن، قابل تهیه باشد. طبق گزارش ها، این محصول در رنگ های مشکی، آبی، سفید، زرد و دو رنگ صورتی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که نسخه آبی رنگ دارای بند بافت است؛ اما رنگ های دیگر با بند های سیلیکونی به دست کاربران می‌رسند.

رندر Huawei Band 9

رندر Huawei Band 9

شباهت هواوی بند ۹ با نسل قبل، تنها به طراحی ختم نشده و در مشخصات نیز ادامه دارد. بر اساس اطلاعات فاش شده، این مچ‌بند هوشمند دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری نیز بدون تغییر مانده است. این محصول جدید دارای باتری ۱۸۰ میلی‌آمپری خواهد بود. انتظار می‌رود که Band 9 از استاندارد ATM 5 (مقاومت در برابر نفوذ آب) برخوردار باشد. این مچ‌بند هوشمند از طریق بلوتوث و WLAN به تلفن های هوشمند شما متصل می‌شود.

قیمت هواوی Band 9 فاش شده است: ۵۹ یورو در بازار اروپا

به نظر می‌رسد هواوی استراتژی قیمت گذاری را نیز ثابت نگه خواهد داشت. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، بند ۹ با قیمت ۵۹ یورو در بازار اروپا به فروش می‌رسد. این همان قیمت در نظر گرفته شده برای بند ۸ است. هنوز هواوی تاریخ رونمایی یا عرضه Band 9 را به اشتراک نگذاشته است. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

هواوی تیزر بند 9 و هدفون گردنی FreeLace Pro 2 را منتشر کرد

نظر شما درباره این مچ‌بند هوشمند آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی