حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی تیزر بند 9 و هدفون گردنی FreeLace Pro 2 را منتشر کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی به‌تازگی با انتشار تیزر دو محصول جدید خود یعنی ردیاب تناسب‌اندام Huawei Band 9 و هدفون گردنی بی‌سیم FreeLace Pro 2، از معرفی قریب‌الوقوع این دستگاه‌ها در سطح جهانی خبر داده است. هواوی بند 9 و فریلس پرو 2 همان‌طور که از تصاویر آن‌ها مشخص است، دارای طراحی مشابه نسل پیشین خود هستند، اما انتظار می‌رود از داخل به مشخصات ارتقایافته مجهز شوند.

هواوی بند 9

Huawei Band 9 پیش از این با شماره مدل KIM-B19 در پایگاه داده SIRIM مالزی و TDRA امارات ثبت شده است. بااین‌حال، این موارد جزئیات خاصی از ردیاب تناسب‌اندام آینده هواوی را فاش نمی‌کند.

هواوی بند 9

هواوی بند 9

Band 9 به‌عنوان جانشین Huawei Band 8 که در سال گذشته عرضه شد، معرفی خواهد شد. تصویر تیزر نشان می‌دهد که ردیاب جدید طراحی کلی مدل‌های قبلی را حفظ می‌کند.

این یعنی محصول مذکور دارای یک صفحه‌نمایش مستطیلی گرد با شیشه 2.5 بعدی و یک دکمه کناری است. به‌گفته هواوی، Band 9 «دوران جدیدی در بهبود ویژگی‌های خواب و مد مچ دست» را به‌ارمغان خواهد آورد. بااین‌حال، این شرکت جزئیاتی در مورد معنای دقیق این واژگان را به‌اشتراک نمی‌گذارد.

هواوی FreeLace Pro 2

هواوی همچنین یک به‌روزرسانی برای هدفون‌های سبک گردنبند خود، FreeLace Pro 2 منتشر کرد. FreeLace Pro اصلی در آگوست 2020 عرضه شد و بنابراین نسخه دوم این محصول بسیار موردانتظار بود.

حتی پس از سال‌ها، به‌نظر می‌رسد FreeLace Pro 2 نیز طراحی مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. بخشی از سری هدفون نشان‌داده‌شده در تیزر ازنظر بصری شبیه به FreeLace Pro اصلی است.

هواوی FreeLace Pro 2

هواوی FreeLace Pro 2

هر دو دستگاه هواوی بند 9 و فریلیس پرو 2 با هشتگ ComingSoon# در پست رسانه‌های اجتماعی این شرکت برچسب‌گذاری شده‌اند. بااین‌حال، هواوی تاریخ دقیقی را پیرامون زمان معرفی رسمی آن‌ها اعلام نکرده است.

نظر شما درباره هواوی بند 9 و فریلیس پرو 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی