حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 برای گلکسی S23 و سری گلکسی Z5 عرضه می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

هر چند شاید قابلیت‌های هوش‌مصنوعی Galaxy AI آنقدرها متحول‌کننده تجربه کاربری نباشد اما قطعا داشتنش بهتر از نداشتنش است. خبر خوب امروز آن است که تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 برای گلکسی S23 و سری گلکسی Z5 عرضه می‌شود.

خبر خوش برای دارندگان گلکسی S23 و سری گلکسی Z5 سامسونگ

به تازگی و در پستی از ice Universe که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده است، ادعا می‌شود تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 برای نسل قبلی آن و نسل فعلی گوشی‌های پرچمدار تاشو سامسونگ ارائه خواهد شد. این یعنی سری Galaxy S23 و دو گوشی Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 به تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی موجود در سری Galaxy S24 مجهز خواهند شد.

متاسفانه به صورت مشخص صحبت نشده که آیا گلکسی S23 FE سامسونگ هم به مانند دیگر هم‌خانواده‌هایش تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ را دریافت می‌کند یا خیر.

در حال حاضر زمان مشخصی برای عرضه Galaxy AI روی سری گلکسی S23 و گلکسی Z5 وجود ندارد با این حال همین که می‌دانیم تمام قابلیت‌های این هوش‌مصنوعی پرسروصدا به نسل قبلی پرچمدار سری Galaxy S و گوشی‌های موجود سری Galaxy Z اضافه خواهد شد، خودش دلگرم کننده است.

گلکسی اس 22 ممکن است برخی قابلیت‌های Galaxy AI را دریافت کند

همچنین چند روز پیش گفته شده بود که گلکسی اس 22 ممکن است برخی قابلیت‌های Galaxy AI را دریافت کند. این هم دلگرم کننده است اما خب مشخص نیست که کدام ویژگی‌ها به پرچمدار ۲ نسل قبل‌تر سری Galaxy S اضافه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ درباره عملکرد سامسونگ در ارائه آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید برای گوشی‌های نسل قبل‌ش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)