حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 22 ممکن است برخی قابلیت‌های Galaxy AI را دریافت کند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از عرضه Galaxy S24 با One UI 6.1، سامسونگ فاش کرد که برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی آن را با به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های رده‌بالای قدیمی‌تر مانند سری Galaxy S23 ارائه می‌کند. این موضوع باعث ناراحتی (و عصبانیت؟) دارندگان Galaxy S22 شد، زیرا می‌دانستند که گوشی آن‌ها با وجود سخت‌افزار همچنان قدرتمند، ویژگی‌های هوش مصنوعی را دریافت نمی‌کند. بااین‌حال، خبرهای خوبی برای این دسته از افراد وجود دارد؛ چراکه گفته می‌شود سامسونگ درحال بررسی امکان ارائه برخی قابلیت‌های Galaxy AI به سری گلکسی اس 22 خود است.

Galaxy AI برای گلکسی اس 22

TM Roh، مدیرعامل سامسونگ MX، به‌تازگی بیان کرده است که درحال بررسی این موضوع است که آیا قابلیت‌های Galaxy AI را می‌توان به گوشی‌های قدیمی‌تر ازجمله Galaxy S22 آورد یا خیر. او این موضوع را در پنجاه و پنجمین مجمع عمومی سالانه سهامداران این شرکت در اوایل امروز فاش کرد.

وی گفت: «Galaxy AI به‌دنبال هوش مصنوعی ترکیبی است که ترکیبی از هوش مصنوعی مبتنی‌بر ابر و فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه می‌باشد که تا حد زیادی تحت تأثیر عملکرد سخت‌افزاری است. برای انجام هوش مصنوعی روی دستگاه که این محدودیت‌های سخت‌افزاری را درنظر می‌گیرد، تلاش‌های زیادی لازم است.»

Galaxy AI برای گلکسی اس 22

Galaxy AI برای گلکسی اس 22

بااین‌حال، این بدان معنا نیست که گلکسی اس 22 این ویژگی‌ها را به‌طور قطعی دریافت خواهد کرد، اما این نشان می‌دهد که سامسونگ درحال آزمایش پایداری آن‌ها است. ویژگی‌های هوش مصنوعی روی دیگر گوشی‌های پیشرفته قدیمی‌تر نیز درحال آزمایش هستند، اما TM Roh نام این دستگاه‌ها را فاش نکرد. به‌روزرسانی One UI 6.1 اواخر این ماه ارائه می‌شود و انتشار آن باید قبل از نیمه دوم سال جاری تکمیل شود.

اوایل سال جاری، سامسونگ فاش کرد که ویژگی‌های Galaxy AI برای Galaxy S23 ،Galaxy S23+ ،Galaxy S23 Ultra ،Galaxy S23 FE ،Galaxy Z Flip 5 ،Galaxy Z Fold 5 و سری Galaxy Tab S9 ارائه خواهند شد. این ویژگی‌ها عبارتند از Circle to Search ،Browsing Assist ،Note Assist و ویرایش تصویر و ویدیو با هوش مصنوعی.

نظر شما درباره احتمال ارائه Galaxy AI برای سری گلکسی اس 22 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی