حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز وان پلاس Buds V با درایور های دارای پوشش تیتانیومی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

وان پلاس از یک ایربادز اقتصادی در کنار گوشی هوشمند OnePlus Ace 3V در کشور چین رونمایی کرد. این محصول جدید تنها ۱۴۹ یوآن (حدود ۲۰ دلار) قیمت داشته و قرار است از ۲۵ مارس (۶ فروردین) وارد بازار شود. اگر کاربران، تمایل به خرید ایربادز وان پلاس Buds V در کنار Ace 3V داشته باشند، می‌توانند این محصول را تنها با پرداخت ۱۳۹ یوآن (۱۹ دلار) تهیه کنند.

ایربادز OnePlus Buds V با عمر باتری ۳۸ ساعته معرفی شد

وان پلاس بادز وی، دارای درایور های دینامیکی ۱۲.۴ میلی‌متری با روکشی از جنس تیتانیوم بوده که نویدبخش صدایی عمیق و واضح است. این محصول از جلوه «صدای پانورامیک دالبی» برای تجربه شنیداری فراگیر بهره می‌برد. اگر تلفن هوشمند وان پلاس شما از Dolby Atmos پشتیبانی کند، می‌توانید تجربه شنیداری بهتری نیز داشته باشید.

OnePlus Buds V

ایربادز وان پلاس Buds V سه حالت صدای از پیش تعیین شده (متعادل، باس عمیق و شفاف) دارد. همچنین می‌توان صدای این هندزفری بی‌سیم را از طریق اکولایزر موجود در اپلیکیشن HeyMelody شخصی سازی کرد. Buds V از میکروفون های دوگانه با قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی برای فیلتر کردن نویز پس‌زمینه و بهبود صدای شما استفاده می‌کند. وزن هر هدفون تنها ۴.۳ گرم بوده که استفاده طولانی مدت از آن، باعث خستگی کاربران نخواهد شد.

وزن وان پلاس Buds V تنها ۴.۳ گرم است

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ایربادز OnePlus Buds V تنها با یک‌بار شارژ، تا ۸ ساعت در کنار شما خواهد بود. این محصول با وجود قاب، می‌تواند شارژدهی ۳۸ ساعته داشته باشد. این دستگاه تنها با ۱ ساعت شارژ، عمر باتری ۵ ساعته خواهد داشت. Buds V از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی کرده و تاخیر ۹۴ میلی‌ثانیه‌ای دارد، که برای تماشای فیلم و بازی کردن مناسب خواهد بود. کیس OnePlus Buds V به درگاه USB type-C مجهز شده است.

وان پلاس Buds V از گواهی IP55 برخوردار است

این ایربادز با گوشی‌های OnePlus دارای ColorOS 11/OxygenOS 11 و بالاتر و همچنین گوشی های اندرویدی با اندروید ۷.۰ و بالاتر سازگار است. این محصول دارای کنترلر های لمسی بوده که به کاربران امکان می‌دهند پخش، تماس‌ها و جابه‌جایی بین آهنگ‌ها را با ضربه های ساده روی هدفون، مدیریت کنند. به طور پیش‌فرض، با یک بار تپ کردن بر روی ایربادز وان پلاس Buds V، پخش آهنگ متوقف شده و یا دوباره شروع خواهد شد. با دو بار تپ به آهنگ بعدی می‌روید، و با سه بار تپ کردن نیز به آهنگ قبلی باز خواهید گشت.

وان پلاس Ace 3V معرفی شد: اولین گوشی با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳

نظر شما درباره OnePlus Buds V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی