حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 25 با تغییر طراحی عمده معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ، شایعات

با نگاهی به چند نسل اخیر سری Galaxy S، احتمالاً این احساس برای شما ایجاد شده است که سامسونگ انگیزه‌ای برای ایجاد هرگونه تغییر طراحی در خانواده پرچمداران خود ندارد. خوشبختانه، به‌نظر می‌رسد که پس از چندین نسل، سامسونگ سرانجام درحال ایجاد تغییر طراحی عمده در سری گلکسی اس 25 خود است. درهمین‌راستا، گفته می‌شود اندازه نمایشگر مدل پایه گلکسی اس 25 در مقایسه با نسل فعلی افزایش خواهد یافت.

تغییر طراحی گلکسی اس 25

افشاگر yeux1122 ظاهراً اطلاعات مهمی را دریافت کرده است و ادعا می‌کند که از سوی منبعی از داخل سامسونگ است. البته به جزئيات زیادی پیرامون تغییرات طراحی دقیق سری گلکسی اس 25 اشاره نشده است، اما ذکر شده که اندازه نمایشگر مدل پایه به 6.36 اینچ افزایش می‌یابد که در مقایسه با 6.2 اینچ در گلکسی S24 افزایش یافته است. با نگاهی به گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا، هر دو پرچمدار از اندازه نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردارند.

برای یادآوری، گلکسی اس 24 پلاس دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی است، درحالی‌که گلکسی اس 24 اولترای از نمایشگر 6.8 اینچی بهره می‌برد. با نگاهی به این مقایسه‌ها، می‌توان حدس زد که مدل‌های گران‌تر گلکسی S25 با پنل‌های بزرگتر وارد بازار می‌شوند که به آن‌ها مزایای ذاتی نسبت به نسل‌های قبلی خود می‌دهد. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، داشتن نمایشگر بزرگتر باعث می‌شود که فضای کلی گوشی افزایش یابد و به سامسونگ آزادی بیشتری در اضافه کردن اجزای بیشتر به دستگاه می‌دهد.

تغییر طراحی گلکسی اس 25

تغییر طراحی گلکسی اس 25

این افزایش فضای داخلی می‌تواند به افزایش ظرفیت باتری تا محفظه بخار با سطح بزرگتر برای ارائه خنک‌کننده کافی به مدل‌های جدیدتر منجر شود. با توجه به موفقیت سری گلکسی اس 24 ازنظر آمار فروش، سامسونگ احتمالاً می‌خواهد این شتاب را حفظ کند، اما حتی این شرکت می‌داند که استفاده از مجموعه‌ای از چیپست‌ها و دوربین‌های پیشرفته همراه با ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته و موارد دیگر نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بنابراین پس از چندین سال، به‌نظر می‌رسد این شرکت درنظر دارد تا طراحی گوشی‌های پرچمدار خود را تغییر دهد.

بااین‌حال، ازآنجایی‌که این فقط یک شایعه اولیه است، به خوانندگان توصیه می‌کنیم که آن را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرند و مانند همیشه، منتظر انتشار خبرهای جدیدتر باشند.

نظر شما درباره تغییر طراحی عمده سری گلکسی اس 25 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی