حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری گلکسی اس 24 سامسونگ بهتر از گلکسی اس 23 بوده است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار، سامسونگ

نمی‌توان انکار کرد که Galaxy S24 یکی از بهترین سری گوشی‌های پرچمدار بازار در زمان نگارش این مقاله است. علی‌رغم اینکه ظاهر گوشی‌ها تقریباً مشابه مدل‌های قبلی خود می‌باشد، سامسونگ تغییرات داخلی زیادی را ایجاد کرده و پیشرفت‌های زیادی به این سری اضافه کرده است. اکنون، گزارشی جدید نشان می‌دهد که چگونه گلکسی اس 24 توانسته است از نظر فروش در یک دوره زمانی یکسان از سری گلکسی اس 23 و همچنین سری گلکسی اس 22 بهتر عمل کند.

فروش سری گلکسی اس 24

پیش از این انتظار می‌رفت که عملکرد سری گلکسی اس 24 بهتر از نسل قبل باشد، چراکه سامسونگ درواقع هدف عرضه خود را از 12 میلیون دستگاه به 13 میلیون افزایش داده بود. گزارش جدید نیز حاکی از آن است که فروش جهانی جدیدترین پرچمداران سامسونگ 8 درصد بیشتر از فروش سری گلکسی اس 23 در دوره زمانی یکسان از 28 ژانویه تا 17 فوریه است.

فروش سری Galaxy S24 در منطقه اروپای غربی 28 درصد افزایش یافته است. در کره جنوبی، این گوشی‌ها 22 درصد بیشتر از مدل‌های قبلی خود فروخته‌اند و این تعداد در ایالات‌متحده نیز بالاتر از 14 درصد است. بنابراین، همه این‌ها برای سامسونگ خبر خوبی است، زیرا دستگاه‌های جدید توانسته‌اند به اهداف فروش این برند دست یابند.

فروش سری گلکسی اس 24

فروش سری گلکسی اس 24

اما سؤال اینجاست که کدام مدل از میان این سری توانسته بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص دهد؟ خب، همان‌طور که ممکن است حدس بزنید، گلکسی اس 24 اولترا پیشتاز است. نسخه اولترا 52 درصد از کل فروش این سری را تشکیل می‌دهد. نسخه پایه نیز 27 درصد از فروش را به خود اختصاص می‌دهد درحالی‌که مدل پلاس موفق به کسب 21 درصد از سهم فروش شده است.

شایان‌ذکر است که کمتر از دو ماه از عرضه گلکسی اس 24 می‌گذرد و بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، به‌نظر می‌رسد فروش این گوشی‌ها بهتر از حد انتظار است. گلکسی اس 24 اولترا درحال‌حاضر رکوردهای سری گلکسی اس 23 را شکسته است که آن نیز فروش بهتری نسبت‌به سری اس 22 داشت.

سامسونگ جدیدترین پرچمداران خود را با بسیاری از ویژگی‌های جدید از جمله هوش مصنوعی Galaxy AI، نمایشگر با کیفیت‌تر، پردازنده سریع‌تر و دوربین‌های بهتر، ارائه کرده است. به‌طورکلی، اگر به‌دنبال یک پرچمدار برتر اندرویدی هستید، فکر نمی‌کنم پیشنهادی بهتر از آنچه سامسونگ ارائه می‌دهد، وجود داشته باشد.

نظر شما درباره آمار فروش سری Galaxy S24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی