حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فلیپ بدون قابلیت ارتباط ماهواره‌ای اما با دوبین تله‌فوتو و باتری بزرگ از راه می‌رسد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

طبق گزارش‌های مختلف از گذشته، شیائومی درحال کار بر روی یک مدل گوشی تاشو Mix Flip برای رقابت با سری Z Flip سامسونگ است. تاکنون برخی از جزئیات کلیدی این دستگاه فاش شده است. این گوشی همچنین در ژانویه امسال گواهینامه MIIT را دریافت کرده بود که از وجود قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در آن حکایت داشت. بااین‌حال، Digital Chat Station به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد شیائومی میکس فلیپ در Weibo به‌اشتراک گذاشته است.

شیائومی میکس فلیپ

DCS می‌گوید که شیائومی درنهایت ارتباطات ماهواره‌ای را در Mix Flip به‌کار نخواهد برد. بااین‌حال، این گوشی تاشوی عمودی دوربین تله‌فوتو و باتری بزرگتری دارد. این افشاگر اطلاعات بیشتری مانند ظرفیت دقیق باتری این دستگاه را فاش نمی‌کند. بااین‌حال، وی قبلاً هم گفته بود که این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با پشتیبانی از زوم 3 برابری اپتیکال خواهد بود. نمایشگر پوششی و ماژول دوربین Mix Flip نیز جذابیت ساده‌ای دارد. همچنین گفته می‌شود نمایشگر داخلی نیز دارای چین‌خوردگی نزدیک به صفر است.

Mix Flip احتمالاً همزمان با Mix Fold 4 معرفی خواهد شد. شیائومی و آنر در مقایسه با سامسونگ، هواوی، اوپو و یوو که تاکنون هر دو فرم گوشی‌های تاشو افقی و عمودی را عرضه کرده‌اند، تنها گوشی‌های تاشو به سبک کتابی را ارائه کرده‌اند. همچنین طبق گفته DCS، شیائومی Mix Fold 4 نیز بسیار نازک و سبک خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این دستگاه نیز دارای ترکیب دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی ازجمله یک لنز پریسکوپی باشد.

شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ

شایعه شده است که هر دو گوشی شیائومی Mix Flip و Mix Fold 4 از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می‌کنند. شیائومی هنوز هیچ اطلاعات رسمی پیرامون Mix Flip و Mix Fold 4 به‌اشتراک نگذاشته است و درحال‌حاضر باید منتظر جزئیات بیشتری در آینده نزدیک باشیم.

نظر شما درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی