حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از خواندن این کتاب ها در عید نوروز غافل نشوید!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مطالعه کتاب زبان می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت زبان انگلیسی باشد. تعطیلات عید نوروز می‌تواند فرصت مناسبی باشد که در طی آن، به مطالعه کتاب‌های کوتاه و بلند مختلف بپردازید. اگر قصد دارید زبان خود را تقویت کنید یا به خواندن داستان‌های انگلیسی علاقه دارید، ‌این مقاله برای شما مناسب است؛ زیرا پس از اتمام خواندن مقاله، تصمیم‌گیری برای انتخاب کتاب انگلیسی که می‌تواند برای تعطیلات نوروزی شما مناسب باشد، راحت‌تر است. در این مقاله قصد داریم کتاب زبان‌های جذاب مناسب برای خواندن در تعطیلات نوروز را معرفی کنیم. پس برای آشنا شدن و تصمیم‌گیری در ارتباط با کتابی که قصد دارید در نوروز بخوانید، بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کتاب زبان‌های جذاب برای مطالعه در تعطیلات

همان‌طور که می‌دانید تعداد کتاب‌های زبان انگلیسی به قدری زیاد است که گاهی مخاطب را در تصمیم‌گیری گیج می‌کند. به هر کتاب‌فروشی که رجوع می‌کنید یا سایت‌های فروش کتابی که بررسی می‌کنید، عناوین متعددی از کتب انگلیسی دارند که ممکن است ندانید کدام کتاب برای تقویت زبان بهتر است. در ادامه برخی از کتاب‌هایی که برای خواندن در تعطیلات نوروز و تقویت زبان انگلیسی مناسب هستند را در دو دسته کتاب‌های آموزش‌محور و کتاب‌های داستانی به زبان انگلیسی معرفی می‌کنیم.

کتاب‌های زبان آموزش‌محور

کتاب‌های زبان آموزش‌محور کتاب‌هایی هستند که با هدف آموزش زبان انگلیسی طراحی شده‌اند. محتوای این کتاب‌ها به صورت درسی بوده و اغلب در انتهای درس تمریناتی مرتبط با موضوع درس برای حل کردن ارائه شده است. در ادامه برخی از بهترین‌ کتاب‌های زبان آموزش‌محور را معرفی می‌کنیم.

مجموعه کتاب‌های Tactics for listening

یکی از مفیدترین کتاب‌های زبانی که می‌توانید در تعطیلات نوروز آن را مطالعه کرده و به دانش زبانی خود بیفزایید، مجموعه کتاب‌های Tactics for listening است. این مجموعه کتاب‌ها روی Listening و Speaking تمرکز دارد. کتاب‌های Tactics for listening در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه شده‌اند. این کتاب طوری طراحی شده است که می‌توانید به صورت خودآموز در منزل از آن استفاده کنید. البته در آموزشگاه‌های زبان نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. لهجه‌ای که این کتاب به تدریس آن می‌پردازد،‌ لهجه آمریکایی است. روش استفاده از این کتاب بدین صورت است که ابتدا فایل صوتی هر درس را گوش داده و سپس تمرینات کتاب کار مربوط به هر درس را انجام دهید.

کتاب‌های Grammar in use

کتاب‌های Grammar in use از مجموعه کتاب‌ زبان‌های جذاب است که از آن برای خواندن و تقویت زبان انگلیسی در خانه نیز می‌توان استفاده کرد. این کتاب توسط دانشگاه کمبریج منتشر شده و یکی از مهم‌ترین منابع در یادگیری زبان است. محتوای این کتاب در ارتباط با دستور زبان یا همان گرامر انگلیسی بوده که درس به درس نکات را توضیح داده و تمریناتی را برای شما ارائه می‌دهد. کتاب Grammar in use نیز در سه سطح مبتدی (Basic Grammar in use)، ‌متوسط (Essential Grammar in use) و پیشرفته (Advanced Grammar in use) به تدریس دستور زبان می‌پردازد.

کتاب American English File

برای تقویت مهارت مکالمه‌ای خود در زبان انگلیسی، می‌توانید کتاب‌های American English File را با توجه به سطح زبان خود مطالعه کنید. این کتاب در ۶ سطح ارائه شده است. American English File را به همراه فایل صوتی و کتاب تمرینات می‌توانید استفاده کنید.

کتاب‌ زبان‌های جذاب داستانی به زبان انگلیسی

همان‌طور که می‌دانید یکی از راه‌های تقویت زبان انگلیسی، مطالعه کتاب‌های داستانی به زبان انگلیسی است. با انجام این کار علاوه بر تقویت درک مطالب انگلیسی، دایره لغات شما بیشتر می‌شود؛ زیرا به احتمال زیاد هر متن دارای لغات متعددی است که شما تابحال آن‌ها را نشنیده‌اید. کتاب‌های داستانی به زبان انگلیسی که در زیر آمده است را برای تقویت زبان و درعین‌حال سرگرم شدن پیشنهاد می‌کنیم.

مجموعه کتاب‌های هری پاتر مصور

یکی از بهترین و معروف‌ترین رمان‌ها که نه‌تنها مهارت درک مطلب شما را تقویت می‌کند ‌بلکه شما را در دنیای خودش غرق می‌کند، کتاب‌های هری پاتر مصور بوده که بی‌شک با خواندن آن‌ها به زبان انگلیسی، طرفدار پروپاقرص آن می‌شوید. این مجموعه کتاب‌ها همراه با تصاویر مربوط به داستان، یکی از جذاب‌ترین کتاب‌ها برای مطالعه در تعطیلات نوروزی است.

مانگاهای متنوع

مانگا به داستان‌های کمیکی گفته می‌شود که از کشور ژاپن سرچشمه گرفته است. این نوع داستان‌ها، کتاب زبان‌های جذابی هستند که اغلب با گرافیکی سیاه و سفید و متن‌های انگلیسی طراحی شده‌اند. مانگاها بسیار سرگرم‌کننده بوده و خواندن آن‌ها علاوه بر تقویت درک مطلب زبان، اوقات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برخی از مانگاهای جذاب که می‌توانید با آن‌ها خواندن کتاب در ایام نوروز را شروع کنید عبارت‌اند از:

  • • Attack on Titan
  • • Demon Slayer
  • • Jujutsu Kaisen
  • • My Hero Academia
  • • Death Note

از کجا کتاب‌های آموزشی زبان، داستان‌های انگلیسی و یا مانگاها را خریداری کنم؟

ممکن است در حین مطالعه مقاله این سؤال به فکر شما خطور کرده باشد که کدام کتاب‌فروشی همه این کتاب‌ها را یک‌جا دارد؟ همان‌طور که می‌دانید می‌توانید با مراجعه حضوری به کتاب‌فروشی‌های مختلف این کتاب‌ها را تهیه کنید، اما احتمال دارد مجبور شوید تعداد زیادی از فروشگاه‌ها را بازدید کنید تا این کتاب‌ها را پیدا کنید.

پیشنهاد ما به شما خرید از بوک کند است. بوک کند اولین وب‌سایت فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی زبان‌های مختلف از جمله زبان انگلیسی در شیراز است که جزو فروشگاه‌های معتبر در شهرهای دیگر نیز شناخته می‌شود. در فروشگاه آنلاین بوک کند می‌توانید منابع آموزشی زبان مربوط به دوره‌های آکادمیک یا آزمون‌های زبان، رمان، نرم‌افزار آموزشی و داستان‌های کوتاه را به صورت مجموعه‌ای یا تکی خریداری کنید.

کلام پایانی

تعطیلات نوروز زمان خوبی برای تقویت زبان انگلیسی با خواندن کتاب‌های آموزشی یا رمان است. با استفاده از کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی می‌توانید مهارت‌های listening، speaking، reading و writing خود را تقویت کنید. همچنین اگر تمایل دارید که در تعطیلات کتابی را مطالعه کنید که در حین تقویت زبان، سرگرم هم شوید می‌توانید کتاب‌های داستانی کوتاه، رمان یا مانگا را انتخاب کنید. آسان‌ترین روش برای خرید این کتاب‌ها،‌ فروشگاه آنلاین بوک کند است که در زمینه فروش کتاب‌های تخصصی آموزش زبان، داستان‌های کوتاه و رمان فعالیت می‌کند. کتاب‌های معرفی‌شده در این مقاله جزو کتاب‌ زبان‌های جذابی هستند که مطالعه آن‌ها اوقات خوشی را برای خواننده فراهم کرده و به دانش زبانی ایشان می‌افزاید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات