حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده آنر Magic 6 RSR Porsche Design فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه)، آنر دو گوشی جدید یعنی Magic 6 Ultimate و Magic 6 RSR Porsche Design را برای بازار چین معرفی خواهد کرد. گزارش های اخیر طراحی نسخه Ultimate را فاش کرده‌اند. اکنون، تصویر زنده آنر Magic 6 RSR Porsche Design منتشر شده است. تصویر مذکور، طراحی قاب پشتی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

دوربین آنر Magic 6 RSR Porsche Design توانایی زوم ۱۰۰ برابری دارد

یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) تصویر زنده آنر Magic 6 RSR Porsche Design را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند دارای یک ماژول دوربین شش ضلعی است. درون این ماژول، سه لنز دوربین و یک فلاش LED دیده می‌شود. در سمت راست جزیره دوربین، نوشته «100X» دیده می‌شود، که نشان‌دهنده توانایی زوم ۱۰۰ برابری دیجیتالی این گوشی است.

تصویر زنده آنر Magic 6 RSR Porsche Design

آنر مجیک ۶ ضخامت ۸.۱ میلی‌متری دارد. مجیک ۶ پرو نیز ضخامت ۸.۹ میلی‌متری داشته تا بتواند باتری پرظرفیت ۵,۶۰۰ میلی‌آمپری را درون خود جای دهد. در حالی که Magic 6 RSR در تصاویر فاش شده ضخیم‌تر به نظر می‌رسد، اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره ضخامت دقیق آن منتشر نشده است.

طراحی پنل جلویی Magic 6 RSR همچنان یک راز باقی مانده است‌. البته برخی از مشخصات این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک نمایشگر OLED با چهار لبه خمیده و پانچ هول کپسولی شکل (مشابه سایر اعضای سری Magic 6) خواهد بود.

نمایشگر OLED با فناوری دو لایه

گفته می‌شود که این سری از گوشی های هوشمند آنر دارای نمایشگر OLED با فناوری دو لایه خواهند بود که باعث افزایش عمر صفحه نمایش (تا ۶۰۰ درصد) و بهبود مصرف انرژی (تا ۴۰ درصد) می‌شود. گمانه زنی ها حاکی از آن است که پنل این 8T LTPO می‌تواند به حداکثر روشنایی بیش از ۵,۰۰۰ نیت برسد. این صفحه نمایش به فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۴,۳۲۰ هرتز مجهز می‌شود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، متاسفانه هنوز مشخصات دقیق Magic 6 RSR فاش نشده است. انتظار می‌رود مانند گوشی‌های مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو موجود، نسخه RSR نیز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳  مجهز باشد.

طراحی آنر Magic 6 Ultimate Edition پیش از رونمایی منتشر شد

نظر شما درباره Honor Magic 6 RSR Porsche Design چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی