حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین گوشی های موبایل تا 10 میلیون تومان

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بازار موبایل ایران همواره پر از تنوع و هیجان بوده و انتخاب گوشی مناسب در میان انبوه مدل‌های مختلف، کار دشواری است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل تا 10 میلیون تومان از بین مدل‌های شیائومی، سامسونگ و موتورولا بپردازیم تا انتخابی آسان‌تر داشته باشید. آی تی هوم:ithome.ir یکی از فروشگاه‌های معتبر بین هزاران فروشگاه موبایل است که بهترین گوشی‌های موبایل را با قیمتی خوب به کاربران ارائه می‌دهد.

نکاتی که باید قبل از خرید گوشی در نظر بگیرید

نیازها و انتظارات خود را از گوشی مشخص کنید

  1. 1- به چه مقدار حافظه داخلی نیاز دارید؟
  2. 2- چقدر برایتان کیفیت دوربین اهمیت دارد؟
  3. 3- چقدر از گوشی برای بازی استفاده می‌کنید؟
  4. 4- عمر باتری چقدر برایتان مهم است؟

بودجه خود را مشخص کنید

با توجه به تنوع قیمتی گوشی‌ها، تعیین بودجه به شما در انتخاب سریع‌تر کمک می‌کند.

برند مورد نظرتان را مشخص کنید

هر برند نقاط قوت و ضعف خود را دارد.

معرفی بهترین گوشی‌های موبایل تا 10 میلیون تومان

به یاد داشته باشد که گوشی‌های این بازه قیمتی امکانات محدودی دارند و اگر شما قصد خرید گوشی موبایل دارید باید بدانید این‌ها در حد یک گوشی موبایل، کار راه انداز هستند و می‌توانند به عنوان گوشی دوم یا گوشی اقتصادی محسوب شوند.

نام گوشیبرندقیمت (تومان)
شیائومی Redmi A2+شیائومی3.5 میلیون
سامسونگ Galaxy A05sسامسونگ6 میلیون
شیائومی Redmi 13Cشیائومی6 میلیون
شیائومی Poco M5sشیائومی7 میلیون
سامسونگ Galaxy A15سامسونگ6.5 میلیون

سامسونگ Galaxy A14

سامسونگ۶ میلیون

شیائومی Redmi A2+

Redmi A2+ یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین گوشی‌های موبایل تا 10 میلیون تومان موجود در بازار است که برای کاربرانی که به دنبال خرید گوشی شیائومی اقتصادی هستند، انتخابی ایده‌آل است. این گوشی برای انجام کارهای روزمره مانند وبگردی، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مناسب است. Redmi A2+ مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که عمر باتری بالایی را ارائه می‌دهد. این گوشی با طراحی مدرن و شیکی که دارد، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

ولی از آن رو دوربین Redmi A2+ کیفیت چندان مطلوبی ندارد و برای عکاسی در نور کم مناسب نیست. پردازنده این گوشی برای انجام بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی قوی مناسب نیست. نمایشگر این گوشی از نوع LCD است و کیفیت آن به اندازه نمایشگرهای AMOLED نیست. Redmi A2+ به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و برای قفل‌گشایی گوشی باید از رمز عبور یا پین استفاده کنید.

سامسونگ Galaxy A05s

دوربین Galaxy A05s با رزولوشن 50 مگاپیکسلی عکس‌های با کیفیتی را در نور روز ثبت می‌کند. نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتز، تجربه روان‌تری را در هنگام اسکرول کردن و انجام بازی‌های ارائه می‌دهد. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری بالایی دارد و می‌تواند تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد، شما را همراهی کند. Galaxy A05s با قیمتی مناسب عرضه شده و برای کاربرانی که به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی هستند، انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال بهترین گوشی‌های موبایل تا 10 میلیون تومان هستند.

می‌توانیم از نقاط ضعف این گوشی نیز به موارد روبرو اشاره کنیم. پردازنده این گوشی برای انجام بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی قوی مناسب نیست. Galaxy A05s به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و برای قفل‌گشایی گوشی باید از رمز عبور یا پین استفاده کنید. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و کیفیت ساخت آن چندان بالا نیست.

شیائومی Redmi 13C

Redmi 13C یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد که سنسور خوبی ندارد ولی با آن می‌توان عکس‌های معمولی را ثبت کرد. این گوشی با طراحی مدرن و شیکی که دارد، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری بالایی دارد و می‌تواند تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد، شما را همراهی کند. Redmi 13C با قیمتی مناسب عرضه شده و برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی اقتصادی هستند، انتخابی ایده‌آل است.

سرعت شارژ این گوشی در مقایسه با گوشی‌های مجهز به شارژ سریع 33 یا 67 واتی، کندتر است. پردازنده این گوشی برای انجام بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی قوی مناسب نیست. نمایشگر این گوشی از نوع LCD است و کیفیت آن به اندازه نمایشگرهای AMOLED نیست. Redmi 13C به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و برای قفل‌گشایی گوشی باید از رمز عبور یا پین استفاده کنید.

شیائومی Poco M5s

Poco M5s به یک نمایشگر AMOLED با کیفیت بالا مجهز شده است که رنگ‌های زنده و مشکی عمیقی را نمایش می‌دهد. این گوشی از پردازنده Helio G95 استفاده می‌کند که برای انجام بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی قوی مناسب است. Poco M5s از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد گوشی خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنید. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری بالایی دارد و می‌تواند تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد، شما را همراهی کند. Poco M5s با قیمتی مناسب عرضه شده و برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی اقتصادی با امکانات مناسب هستند، انتخابی ایده‌آل است. نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی 60 هرتز استفاده می‌کند که در مقایسه با گوشی‌های مجهز به نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتز، روان‌تر نیست. دوربین Poco M5s کیفیت چندان مطلوبی ندارد و برای عکاسی در نور کم مناسب نیست. حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار گوشی قرار دارد و ممکن است استفاده از آن برای برخی کاربران دشوار باشد.

سامسونگ Galaxy A15

Galaxy A15 نیز مانند باقی گوشی‌های این رده قیمتی به یک دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری بالایی دارد و می‌تواند تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد، شما را همراهی کند. Galaxy A15 با قیمتی مناسب عرضه شده و برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی اقتصادی هستند، انتخابی ایده‌آل است. نمایشگر این گوشی از نوع PLS LCD است که کیفیت آن به اندازه نمایشگرهای AMOLED نیست.

پردازنده این گوشی برای انجام بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی قوی مناسب نیست. Galaxy A15 به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و برای قفل‌گشایی گوشی باید از رمز عبور یا پین استفاده کنید. طراحی این گوشی چندان جذاب نیست و شبیه به گوشی‌های دیگر در این رده قیمتی است.

سامسونگ Galaxy A14

نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتز، تجربه روان‌تری را در هنگام اسکرول کردن و انجام بازی‌های ارائه می‌دهد. Galaxy A14 به یک دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری بالایی دارد و می‌تواند تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد، شما را همراهی کند. Galaxy A14 با قیمتی مناسب عرضه شده و برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی اقتصادی هستند، انتخابی ایده‌آل است.

تراشه این گوشی برای انجام بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی قوی مناسب نیست. Galaxy A14 به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و برای قفل‌گشایی گوشی باید از رمز عبور یا پین استفاده کنید. طراحی این گوشی چندان جذاب نیست و شبیه به گوشی‌های دیگر در این رده قیمتی است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و کیفیت ساخت آن چندان بالا نیست.

انتخاب نهایی

انتخاب نهایی گوشی به نیازها و انتظارات شما بستگی دارد. با توجه به اطلاعات ارائه شده، می توان گوشی های معرفی شده را به دسته های زیر تقسیم کرد.

  • • اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با قیمت مناسب هستید Redmi A2+، Samsung Galaxy A05s، Redmi 13C، Samsung Galaxy A15 یا Samsung Galaxy A14 را انتخاب کنید.
  • • اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با دوربین خوب هستید Samsung Galaxy A05s یا Redmi 13C را انتخاب کنید.
  • • اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با عمر باتری بالا هستید Redmi A2+، Redmi 13C، Samsung Galaxy A15 یا Samsung Galaxy A14 را انتخاب کنید.
  • • اگر به دنبال یک گوشی با امکانات بیشتر هستید Poco M5s را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان به نیازها و انتظارات شما بستگی دارد. با مطالعه این مقاله و بررسی گوشی های معرفی شده، می‌توانید انتخابی ایده‌آل داشته باشید. به یاد داشته باشید قیمت گوشی ها در این مقاله حدودی است و ممکن است در زمان خرید با توجه به شرایط بازار و فروشگاه تفاوت داشته باشد و قبل از خرید گوشی، حتماً بررسی های تخصصی آن را مطالعه کنید و نظرات کاربران دیگر را بخوانید. یکی از فروشگاه‌هایی که شما می‌توانید برای خرید خود به سراغ آن بروید آی تی هوم:ithome.ir است که با استفاده از کارشناسان مجرب می‌تواند به شما به صورت تلفنی در مورد گوشی مورد نظر شما مشاوره و در خرید آن به شما کمک کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arg

گوشی‌های خوب زیر ده میلیون ایناست؟!!!! گوشی خوب مثل نوت ده و یازده و دوازده و سیزده، ردمی ده سی و … ول کردی یه سری گوشی که احتمالا رو دست فروشگاه مونده معرفی میکنید. این کار اسمش چیه. خیانت به اعتماد مخاطب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات