حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از مجموعه هتل‌های پارسیان چقدر می‌دانید؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مجموعه هتل‌های پارسیان، از ۲۲ هتل مختلف در سطح کشور به وجود آمده است که جزو بزرگترین هتل‌های زنجیره‌ای در ایران محسوب می‌شوند. این مجموعه به عنوان نوعی شرکت بین المللی در حوزه هتلداری مشغول به فعالیت است و با این هدف که هتلداری را در ایران ترویج دهد، شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه سالانه خدمات متنوعی را به هتل‌های پارسیان اضافه می‌کند تا بتوانند رضایت مسافران بیشتری را به خود جذب کند. در صورتی که شما قصد مسافرت و اقامت در هتل‌های این مجموعه را دارید، در ادامه مطلب ما را دنبال کنید.

انواع هتل‌های مجموعه پارسیان

مجموعه هتل‌های پارسیان در اکثر شهرهای ایران فعالیت دارند و مسافران با مسافرت به این شهرها می‌توانند برای رزرو هتل‌های این مجموعه اقدام کنند. در صورتی که قصد دارید هنگام مسافرت در یکی از هتل‌های پارسیان اقامت داشته باشید، بهتر است با انواع هتل‌های این مجموعه در شهرهای مختلف آشنایی پیدا کنید که برخی از مهم‌ترین هتل‌های آن عبارت است از:

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان جزو مجموعه هتل‌های پارسیان است که در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر قرار دارد. لابی این هتل به صورت سبک مدرن طراحی شده است و در فضای داخلی آن مبلمان شیکی قرار دارد؛ به گونه‌ای که فضایی کاملاً آرام و راحت در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. در نتیجه تمامی مسافران می‌توانند اوقات خود را با آرامش بیشتری در هتل سپری کنند. علاوه بر ساختمان اصلی هتل پارسیان کوثر، یک ساختمان به نام فیروزه نیز احداث شده و طراحی آن به گونه‌ای صورت گرفته است که انواع معماری ایرانی و مدرن را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

چیدمان تمامی اتاق‌های موجود در هتل پارسیان کوثر اصفهان کاملا شیک هستند؛ به گونه‌ای که اقامتگاهی کاملا آرام را برای مهمانان فراهم کرده‌اند. اتاق‌های این هتل در ساختمان اصلی و فیروزه کاملاً مجهز هستند و بر اساس استانداردهای بین المللی تجهیز شده‌اند؛ به همین دلیل امکانات متعدد را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در این هتل همچنین رستوران‌های مختلفی مانند پارس، سیمین، سنتی، سرو، زرین، سبز و فصلی وجود دارد که انواع گزینه‌های مختلف را برای صرف غذا در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران جزو هتل‌های ۵ ستاره و بین المللی در تهران محسوب می‌شود که در شمال تهران واقع شده است. این هتل چشم ‌انداز بسیار زیبایی دارد؛ به گونه‌ای که مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است. یکی از بلندترین هتل‌های ۵ ستاره و بین المللی در تهران، هتل پارسیان آزادی نام دارد که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. در این هتل می‌توانید ۴۷۵ اتاق را در ۲۶ طبقه مشاهده کنید.

واحدهایی که در این هتل از مجموعه هتل‌های پارسیان وجود دارد، به صورت تک نفره، دو نفره، سوئیت و غیره هستند که امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. علاوه بر این امکانات مختلف مانند سالن ورزشی، کافی شاپ، رستوران، صندوق امانت، استخر، پارکینگ، سونا، فروشگاه، پزشک مقیم و غیره نیز برای مسافران این هتل در نظر گرفته شده است.

هتل پارسیان خزر

هتل پارسیان خزر در خارج از تهران و در ۱۲ کیلومتری جاده چالوس به رامسر قرار دارد که در میان آب دریای خزر و سواحل شمالی احداث شده است. در اطراف این هتل می‌توانید جنگل‌های سرسبز شمالی را مشاهده کنید؛ به گونه‌ای که با اقامت در اتاق‌های آن از تماشای ویوی طبیعت سرسبز شمال نهایت لذت را خواهید برد. می‌توان گفت این هتل، در بهترین موقعیت آب و هوایی قرار دارد. هتل پارسیان خزر ۱۶۴ واحد اقامتی دارد و خدمات مختلف مانند اینترنت، آلاچیق ساحلی، تفریحات ساحلی و بازی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل پارسیان بوعلی

یکی از بهترین هتل‌های موجود در مجموعه هتل‌های پارسیان، هتل بوعلی است که جزو هتل‌های ۴ ستاره محسوب می‌شود. این هتل بی ‌نظیر در شهر همدان قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که به تمامی مراکز خرید، اداره جات، اماکن تاریخی، تفریحی و سرگرمی دسترسی دارد؛ به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که قصد مسافرت و تفریح در همدان را دارند. این هتل فضای مناسبی دارد که به فضای باغ مصطفی بوعلی مشهور است. هتل بوعلی ۳۶ واحد اقامتی با امکانات و خدمات متنوعی دارد که می‌تواند راحتی و آسایش بسیار زیادی را برای مسافران خود از سراسر ایران فراهم کند.

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه جزو هتل‌های ۵ ستاره و لوکس در کرمانشاه محسوب می‌شود و زیر مجموعه هتل‌های پارسیان است. هتل پارسیان کرمانشاه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به طور رسمی آغاز کرد. این هتل تنها هتل ۵ ستاره در غرب کشور محسوب می‌شود که در مرکز شهر قرار دارد و به جاذبه‌های گردشگری این شهر بسیار نزدیک است.

تقریباً ۱۰۰ واحد اقامتی در هتل پارسیان کرمانشاه وجود دارد که اتاق‌های آن‌ها تک نفره، دو نفره و سوئیت‌های مجهز هستند. شما می‌توانید امکانات متنوع مانند رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، پارکینگ و غیره را هنگام اقامت در این هتل در اختیار داشته باشید.

فلای تودی| رزرو مجموعه هتل‌های پارسیان

شما عزیزان قبل از اینکه به شهری مسافرت کنید، بهتر است ابتدا در مورد نحوه اقامت خود و رزرو هتل اطلاعات کافی کسب کنید. در نتیجه پس از رسیدن به شهر مورد نظرتان، هیچ گونه نگرانی در رابطه با نحوه اقامت و مکان مورد نظرتان نخواهید داشت.

مجموعه هتل‌های پارسیان در سراسر ایران شعبه‌های مختلفی دارند و تمامی این هتل‌ها از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. شما برای رزرو هتل‌های این مجموعه در اکثر شهرهای ایران می‌توانید با مجموعه فلای تودی در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا با انواع هتل های موجود در این مجموعه آشنایی پیدا کنید.

در نهایت با توجه به شهر مورد نظر که قصد مسافرت به آن را دارید، می‌توانید هتل مناسب در آن شهر را رزرو کنید. علاوه بر این شما برای دریافت ویزا، مسافرت‌های خارجی، تهیه بلیط هواپیما و غیره می‌توانید با مجموعه فلای تودی ارتباط برقرار کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کند و بهترین قیمت‌ها را به شما پیشنهاد دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات