حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست فریم تیتانیومی گلکسی S24 Ultra سامسونگ، جنس و مقدار آن چطور است؟

تست‌های عملی زیادی از گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را با هم تماشا کره‌ایم. به تازگی اما یک تست کاملا جسورانه و بسیار جالب را درباره این پرچمدار ۲۰۲۴ کره‌ای‌ها داریم. ویدئو تست فریم تیتانیومی گلکسی S24 Ultra سامسونگ منتشر شده و به روش سختی (!) به ما می‌گوید جنس و مقدار آن چطور است.

اگر ناراحتی قلبی دارید، این تست گلکسی اس ۲۴ اولترا را نبینید!

سامسونگ تصمیم گرفت تا تنها مدل اولترا سری Galaxy S24 را با ارتقا قابل توجهی در کیفیت ساخت همراه کند. این محصول با فریم تیتانیومی برای دور دستگاه و شیشه مقاوم گوریلا آرمور کورنینگ برای نمایشگر همراه است.

این‌بار اما می‌خواهیم ببینیم که فریم تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ اولترا از تیتانیوم گرید چند ساخته شده و آن را با فریم تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو مقایسه کنیم. همچنین ببینیم چه مقدار از این آلیاژ درون نمایشگر سامسونگ قرار دارد.

بیاید با هم ویدئو این تست را ببینیم:

 

همانطور که به روش سخت (!) در این ویدئو دیدید، سامسونگ از تیتانیوم گرید ۲ برای گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کرده است. این در حالی است که اپل از تیانیوم گرید ۵ برای آیفون ۱۵ پرو بهره می‌برد. به این ترتیب آلیاژ استفاده شده در نماینده اپل گران‌تر و مقداری مقاوم‌تر از نمونه سامسونگ خواهد بود.

آلیاژ پیشرفته‌تر استفاده شده در محصول اپل حدودا ۴ برابر گران‌تر از در حقیقت هزینه فریم تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو احتمالا بین ۱۰ تا ۱۵ دلار باشد در حالی که فریم تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ اولترا دوباره احتمالا بین ۳ تا ۵ دلار است.

همچنین روش ساخت و استفاده از موارد مختلف از جمله تیتانیوم در کنار آلومینیوم و پلاستیک، در نماینده اپل به مقاومت بیشتر دستگاه بهتر کمک می‌کند.

به لحاظ ضخامت و مقدار باید گفت که هر دو دستگاه مشابه همدیگر هستند.

به این ترتیب باید گفت که هر چند سامسونگ از آلیاژ تیتانیوم در گلکسی اس ۲۴ اولترا بهره برده اما نمونه ارزان‌تری نسبت به آیفون ۱۵ پرو است. هر چند که در تست مقاومت این محصولات عملکرد مشابهی را شاهدیم و کاربران نهایی نباید نگران مشکلی در این زمینه باشند.

باقی ویدئو کالبدشکافی نیز اطلاعات جالبی از جمله ادغام ویبره و بلندگوی پایینی دستگاه به ما می‌دهد. همچنین نمایشگر تخت باعث می‌شود که تعمیر این محصول ساده‌تر از نسل‌های قبلی باشد.

نظر شما چیست؟ این موارد برای شما در خرید محصول تاثیرگذار خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)