حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های خاص هتل فلامینگو کیش

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کیش یکی از مقصدهای جذاب ایران است که مسافران زیادی در روزهای مختلف سال به آن سفر می‌کنند. تعداد زیادی مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند باعث شده است تا این جزیره امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی هم برای آن‌ها فراهم کند. هتل‌های مختلف و لوکس کیش فضایی را فراهم کرده‌اند که مسافران اقامت راحتی در این جزیره داشته باشند. هتل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر به کیش است و بهتر است برای انتخاب آن کمی وقت بگذارید.

یکی از هتل‌های کیش که تورها و مسافران مختلف علاقه به رزرو آن دارند، هتل فلامینگو کیش است. شما می‌توانید درباره این هتل بخوانید و آن را برای مدت اقامت خود در کیش رزرو کنید. سایت علی بابا این امکان را فراهم کرده است که اطلاعات کامل و دقیقی از هتل به دست آورید. از همین سایت هم می‌توانید هتل را رزرو کنید.

درباره هتل فلامینگو کیش

هتل چهارستاره زیبای فلامینگو با مساحت 27000 مترمربع در قلب جزیره کیش و در ضلع غربی خلیج دریا واقع شده است. فضای سبزی زیبای هتل همراه با آبشارها و راه‌های جذاب، صحنه‌های بی‌نظیری را برای مسافران و مهمانان هتل ایجاد کرده است. چشم‌انداز هتل به آب‌های زیبای خلیج‌فارس هم فرصتی برای مسافران فراهم کرده است تا با میل یک فنجان چای همراه با تماشای آب دریا، لحظات آرام و بدون دغدغه‌ای در سفر خود داشته باشند.

طراحی هتل به‌صورت ویلا در فازهای یک، دو و سازه‌های مختلف در فاز جدید که شامل 202 اتاق و سوئیت باشد، تکمیل شده است. موقعیت هتل گراند فلامینگو و دسترسی آسان از آن به مراکز خرید و تفریحی در جزیره کیش مانند مروارید مال، زیتون مال، مرکز تجاری، ونوس مال، بیست مال، مریم مال و اسکله تفریحی جدید (برای استفاده از جت اسکی، قایق‌های کف شیشه‌ای، دوچرخه‌سواری و…) مسافران زیادی را به اقامت در این هتل جذب می‌کند. هتل فلامینگو کیش یکی از هتل‌های معروف و پرطرف‌دار جزیره به شمار می‌رود و شما به‌راحتی می‌توانید در سایت‌های مختلف درباره آن اطلاعات به‌روز و دقیقی را به دست آورید. بهتر است این هتل را به دوستان و همراهان خود نیز پیشنهاد دهید و از آن‌ها بخواهید آن را بررسی کنند.

اطلاعاتی بیشتر درباره هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در چندین نوبت از سازمان منطقه آزاد کیش (به‌عنوان ارگان مسئول کیفیت خدمات گردشگری جزیره کیش) هدایای متعددی را از سامانه نظارت الکترونیکی سناک دریافت کرده است. هتل فلامینگو یکی از هتل‌های چهارستاره این جزیره است که شما باید درباره آن بیشتر بخوانید و حتما آن را در لیست هتل‌های مورد بررسی خود داشته باشید. در قسمت‌های بعدی این مقاله نحوه بررسی بیشتر و رزرو این هتل را توضیح می‌دهیم. هتل سعی کرده بهترین امکانات و خدمات را برای مسافران و میهمانان فراهم کند تا آن‌ها روزهای خوب و خوشی را در این هتل تجربه کنند.

اینترنت وای‌فای، تلویزیون LED هوشمند، سیستم خنک‌کننده اسپلیت، حمام و دوش اختصاصی در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی، برگزاری تور‌های متنوع جزیره و بسیاری از موارد دیگر هستند که این هتل برای میهمانان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید درباره این هتل در سایت علی بابا بیشتر بخوانید. علی بابا اطلاعات دقیق و به‌روزی درباره هتل فلامینگو و دیگر هتل‌های کیش دارد. همین موضوع فرایند بررسی و مقایسه هتل‌ها را برای شما راحت کرده است. خدمات فرعی دیگری مانند اتو‌کردن لباس‌ها، خشک‌شویی، تاسیسات، اتاق نگهداری چمدان و دستگاه خودپرداز در لابی از دیگر امکاناتی هستند که هتل برای میهمانان فراهم می‌کند. مسافرانی که هتل فلامینگو را برای اقامت خود رزرو می‌کنند، از خدمات امور اداری خاصی مانند ارسال فکس، دریافت فکس، دریافت ایمیل، اتاق ملاقات و اتاق کنفرانس هم می‌توانند استفاده کنند.

رزرو هتل فلامینگو با بهترین امکانات

همان‌طور که گفته شد یکی از بهترین راه‌ها برای رزرو هتل فلامینگو استفاده از سایت علی بابا است. علی بابا این هتل و بسیاری از هتل‌های دیگر را با بهترین امکانات و شرایط برای رزرو شما در سایت قرار داده است. استفاده از علی بابا ساده و روان است. به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و نام هتل را در قسمت هتل‌ها بنویسید. اتاق‌ها و واحدهای مختلف هتل با شرایط مختلف امکانات و خدمات را بررسی کنید و یکی از آن‌ها را برای رزرو نهایی کنار بگذارید. ترانسفر ورود، پذیرش، کافی‌شاپ، رستوران و انتقال خروج هم برخی از ویژگی‌ها و امکانات خوب این هتل هستند که شما در روزهای مختلف اقامت خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از نقاط قوت هتل فلامینگو پرسنل و کارکنان ماهر و خوب آن هستند. شما می‌توانید از اقامت در این هتل لذت ببرید و روزهای خوبی را در آن تجربه کنید. اگر این هتل را برای اقامت خود در کیش رزرو کردید و از سفر خود تجربه‌هایی را به دست آوردید می‌توانید آن‌ها را در قسمت نظرات سایت علی بابا برای هتل فلامینگو بنویسید تا مسافران بعدی بهتر بتوانند برای رزرو این هتل تصمیم بگیرند. قیمت و هزینه‌های رزرو اتاق‌ها هم در سایت علی بابا به‌صورت دقیق و به‌روز مشخص شده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات