حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

12 ترفند کاربردی اپل موزیک که احتمالا از آن بی‌اطلاع هستید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اپل موزیک یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های استریم موسیقی است که امکانات بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. معمولا کاربران پس از یک ماه استفاده از این برنامه، اشتراک خود را تمدید می‌کنند تا بتوانند برای مدت بیشتری از امکانات آن استفاده کنند. در ادامه، با 12 ویژگی جالب این برنامه آشنا می‌شویم که ارزش خرید اپل موزیک را به شما ثابت می‌کند.

شنیدن موسیقی با وضوح و کیفیت بالا

اگر برای شما نیز مهم است که موسیقی خود را با بیشترین کیفیت گوش کنید و از شنیدن آن نهایت لذت را ببرید، خرید اپل موزیک بهترین گزینه برای شماست. نکته جالب توجه در مورد اپل موزیک این است که شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، کیفیت موسیقی را افزایش دهید. نکته مهمی که باید حین تعیین کیفیت موسیقی به آن توجه داشته باشید این است که هر چه کیفیت صدا بیشتر باشد، حجم بیشتری از حافظه شما را اشغال می‌کند.

گوش دادن به موسیقی‌های چند بعدی

اپل موزیک این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که به آهنگ‌های چند بعدی گوش دهند. موسیقی‌های چند بعدی که تحت عنوان موسیقی‌های فراگیر نیز شناخته می‌شوند، به کاربران احساس حضور در استدیو ضبط را القا می‌کنند که تجربه شنیدن موسیقی را چندین برابر افزایش می‌دهد. اگر طرفدار دیدن فیلم‌های چند بعدی هستید و می‌خواهید تک تک نت‌های موسیقی را با تمام وجود خود حس کنید، این قابلیت اپل موزیک را از دست ندهید. شما می‌توانید با خرید اشتراک اپل موزیک به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

شما می‌توانید با خرید اپل موزیک از سیب کده، خرید بهترین اشتراک موسیقی با قیمت استثنائی و تحویل فوری را تجربه کنید. برای تهیه اشتراک اپل موزیک بر روی لینک https://sibkade.com/product/applemusic/ کلیک کنید.

نسخه‌ای از اپل موزیک برای طرافداران موسیقی کلاسیک

اخیرا شرکت اپل نسخه‌ای از اپل موزیک تحت عنوان Apple Music Classical ارائه داده است که بهترین گزینه برای طرفداران موسیقی کلاسیک به شمار می‌آید. جالب است بدانید برای استفاده از این نسخه، نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست. بنابراین، شما می‌توانید آن را دانلود کنید و از گوش دادن به آهنگ‌های کلاسیک لذت ببرید. همچنین، می‌توان موسیقی‌های موجود در این برنامه را بر اساس نام آهنگسازان، دوره‌، سبک آهنگ و سازهای مورد استفاده طبقه‌بندی کنید.

پخش متن ترانه و ایجاد حالت کارائوکه

شما می‌توانید حین گوش دادن به موسیقی در برنامه اپل موزیک، روی آیکون Lyrics بزنید تا متن آهنگ برای شما نمایش داده شود. همچنین، بسیاری از آهنگ‌های موجود در این برنامه از قابلیت Apple music sing نیز پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از این ویژگی، شما صدای خواننده را حذف می‌کنید و همراه آهنگ می‌خوانید. در نتیجه، شما با خرید اپل موزیک می‌توانید علاوه بر شنیدن آهنگ، از خواندن آن نیز لذت ببرید.

دسترسی به هزاران موزیک ویدیو

یکی از مواردی که شنیدن آهنگ را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر تبدیل می‌کند، دیدن موزیک ویدیو است. با خرید اشتراک اپل موزیک به طیف گسترده‌ای از موزیک ویدیوها نیز دسترسی پیدا می‌کنید. در نتیجه، شما می‌توانید از دیدن تصویر و شنیدن موسیقی با بهترین کیفیت لذت ببرید.

انتخاب پلی لیست مناسب

یکی از ویژگی‌هایی که اپل موزیک و بسیاری از برنامه‌های استریم موسیقی دارند، پیشنهاد کردن آهنگ بر اساس سلیقه شماست. تا کنون پیش آمده است که بخواهید به تعداد بیشتری موسیقی مشابه در قالب پلی لیست گوش دهید؟ اپل موزیک این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که پلی لیست خود را به اشتراک بگذارند تا افرادی که سلیقه مشابه دارند نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

شما نیز می‌توانید با خرید اپل موزیک، پلی لیست خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. به این منظور، تنها کافیست پلی لیست را ویرایش کرده و گزینه “Show on my profile and in search” را فعال کنید. پیشنهاد می‌شود در این مرحله نامی مرتبط برای پلی لیست خود بگذارید تا کاربران با جستجوی موسیقی مورد نظر خود آن را پیدا کنند و بتوانند همانند شما از شنیدن این آهنگ‌ها لذت ببرند.

خرید اشتراک اپل موزیک برای اندروید، تلویزیون هوشمند و آیفون

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اشتراک اپل موزیک این است که کاربرد آن به محصولات اپل محدود نمی‌شود. شما می‌توانید این برنامه را روی تلفن همراه اندروید و تلویزیون هوشمند خود نیز نصب کنید. همچنین، کنسول‌هایی مانند پلی استیشن و ایکس باکس نیز از نصب اپل موزیک پشتیبانی می‌کنند. یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای استفاده از اپل موزیک در تمامی محصولات هوشمند، باز کردن وبسایت آن در مرورگر وب است. شما می‌توانید پس از خرید اپل موزیک، وارد سایت music.apple.com شوید و با وارد کردن اطلاعات کاربری خود از تمامی امکانات برنامه استفاده کنید.

زنده کردن خاطرات کاربران

اپل موزیک قابلیت جالبی برای مرور آهنگ‌های مورد علاقه شما دارد. این برنامه موسیقی‌هایی که طی 12 ماه گذشته بیشتر به آنها گوش دادید را در پلی لیست مجزا قرار می‌دهد تا با ورود به آن خاطرات خود را زنده کرده باشید. این ویژگی برای کاربرانی که بیش از یکسال خرید اشتراک اپل موزیک را انجام دادند، جالب و هیجان‌انگیز است.

کاربرد اپل موزیک برای زنگ هشدار

تا کنون پیش آمده است که حین گوش دادن به یک موسیقی احساس خوشایندی داشته باشید و بخواهید هر روز صبح خود را با آن موزیک شروع کنید؟ شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، آهنگ مورد علاقه خود را با عنوان زنگ بیدار باش یا هشدار تعیین کنید. برای استفاده از این قابلیت، باید ابتدا آهنگ مورد نظر را روی تلفن همراه خود دانلود کنید و سپس آن را به عنوان زنگ هشدار قرار دهید.

خرید اپل موزیک برای تمامی افراد خانواده

اپل موزیک به شما این امکان را می‌دهد که با خرید یک اشتراک به همراه پنج نفر از اعضای خانواده خود از اشتراک خریداری شده استفاده کنید. اگر تمامی افراد خانواده شما نیز طرفدار این برنامه محبوب هستند، می‌توانید به جای اینکه هر ماه اشتراک‌های جداگانه تهیه کنید، با صرف هزینه کمتر تنها یکبار خرید اشتراک اپل موزیک خانواده را انجام دهید.

از شنیدن موسیقی بدون تبلیغات لذت ببرید

یکی از مسائلی که در برنامه‌های پخش موسیقی آنلاین، مانع لذت بردن از آهنگ می‌شود، تبلیغات هستند. شما با خرید اشتراک اپل موزیک هیچ تبلیغی در برنامه مشاهده نمی‌کنید و می‌توانید بدون مزاحمت از گوش سپردن به آهنگ‌های با کیفیت لذت ببرید.

بهترین روش خرید اپل موزیک چیست؟

با افرایش سایت‌های آنلاینی که اقدام به فروش اکانت‌های بین المللی می‌کنند، بیشتر کاربران به دنبال وبسایتی ایمن هستند. سیب کده یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه است که به شما کمک می‌کند به صورت کاملا قانونی اشتراک مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین، شما می‌توانید از طریق تیم قوی پشتیبانی، تمامی مشکلات احتمالی را پیگیری کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شوند.

سیب کده امکانات دیگری نیز برای خریداران فراهم کرده است. بلافاصله بعد از خرید اشتراک اپل موزیک و سایر برنامه‌های بین‌المللی از این سایت، مراحل فعال‌سازی اشتراک شما آغاز می‌شود. بنابراین، تیم سیب کده در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات را برای شما ارسال می‌کند تا وارد اکانت خود شوید.

جالب است بدانید مزایای خرید اشتراک از سیب کده به اینجا محدود نمی‌شود. شما می‌توانید از طریق این وبسایت تمامی اشتراک‌های بین‌المللی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

مزایای خرید اپل موزیک از سیب کده

خرید اپل موزیک از سیب کده مزایای بسیاری برای شما دارد. به عنوان مثال:

  • • در مجموعه سیب کده فعال‌سازی اکانت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
  • • تمامی اکانت‌های موجود در سیب کده کاملا قانونی هستند و تا آخرین رو اشتراک پشتیبانی سیب کده شامل حال شما می‌شود.
  • • هزینه خرید اپل موزیک در فروشگاه سیب کده بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات