حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز که با نام قهوه فوری سوپریم دکتر بیز هم شناخته می‌شود، یکی از ۵ طعم اصلی قهوه‌ گانودرما بیز می‌باشد و در واقع محبوب ترین طعم قهوه گانودرما هم به حساب می آید.

همانطور که از نام قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز مشخص است این نوشیدنی دارای دو ماده ارزشمند درون خود می باشد. قارچ گانودرما لوسیدوم و جینسینگ دو مولفه ی اصلی قهوه سوپریم دکتر بیز به حساب می‌آیند که ترکیب شدنشان با قهوه، می‌تواند در افزایش اثربخشی این نوشیدنی، تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

در ادامه بیشتر با این نوشیدنی آشنا خواهیم شد.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز متفاوت ترین و پر فایده ترین نوشیدنی در میان طعم های پنج گانه قهوه گانودرما می باشد. دلیل آن هم قرار گرفتن دو گیاه بسیار ارزشمند و پر فایده در کنار یکدیگر در این نوشیدنی است که باعث می‌شود تا مقدار قابل توجهی از املاح معدنی و مولفه های ارزشمند یکجا به بدن برسند.

با توجه به اینکه قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یک نوشیدنی بر پایه ی قهوه می باشد،غنی شدن این قهوه با پودر قارچ گانودرما لوسیدوم و جینسینگ باعث شده تا قهوه فوری سوپریم دکتر بیز طرفداران زیادی داشته باشد و بسیاری از افرادی که به طور منظم از قهوه استفاده می‌کنند حداقل یک وعده ی قهوه ی مصرفی روزانه خود را به نوشیدن قهوه فوری سوپریم اختصاص دهند.

همچنین مطالعات نیز نشان داده است که اگر قهوه گانودرما و جینسینگ به طور منظم و روزانه استفاده شود می‌تواند تاثیرات قابل توجهی در پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سطح سلامتی فرد مصرف کننده داشته باشد.

قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

همان طور که پیشتر اشاره کردیم قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ است. و همین موضوع باعث شده تا این نوشیدنی در میان انواع نوشیدنی های قهوه موجود در بازار، جایگاه ویژه و ممتاز خود را پیدا کند.

در واقع برای اولین بار در ایران، قهوه ای تولید شده که ارزش غذایی و خواص آن به مراتب از تمامی نوشیدنی های قهوه موجود در ایران بالاتر است و دلیل آن هم قرار گرفتن دو گیاه ارزشمند یعنی پودر قارچ گانودرما و جینسینگ در فرمولاسیون تولید این قهوه می باشد.

در ادامه خواص هر کدام را توضیح خواهیم داد.

قارچ گانودرما لوسیدوم قرمز

گانودرما نام یک قارچ پر خاصیت و معروف در طب سنتی چینی می باشد که امروزه در دنیا بسیار محبوب و پر کاربرد است و در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قارچ گانودرما از معدود گیاهان آداپتوژن در دنیا به حساب می آید که می‌‌تواند تاثیرات بسیار قابل توجهی در تعدیل اعصاب داخلی بدن داشته باشد و در عین حال با تقویت سیستم ایمنی بدن و سم زدایی بدن سطح سلامتی فرد مصرف کننده را بالا ببرد.

موضوع بسیار مهم در رابطه با قارچ گانودرما که باید به آن توجه کرد این است که قارچ گانودرما انواع مختلفی دارد و گونه لوسیدوم قرمز آن از همه پرخاصیت تر و کمیاب تر است؛ همچنین خواص ارزشمند گانودرما، در تمام بخش های این قارچ، به یک اندازه نیست و بخش هاگ قارچ که همان سطح رویی آن می باشد، دارای ارزش غذایی به مراتب بالاتری است. خوشبختانه در قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز، از عصاره بخش هاگ گانودرما لوسیدوم قرمز استفاده شده است.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز تنها محصول ایرانی می باشد که حاوی با کیفیت ترین نوع قارچ گانودرما لوسیدوم قرمز بوده و می‌تواند تمام خواص قارچ گانودرما را برای شما به ارمغان بیاورد.

جینسینگ

یکی دیگر از گیاهان موثر در قهوه فوری سوپریم، جینسینگ می باشد. جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشک است که همانند قارچ گانودرما یک گیاه آداپتوژن بوده و به دلیل خواص فراوانی که دارد از سالیان دور تا کنون استفاده های متعددی از آن شده است. خوب است بدانیم که مهمترین قسمت گیاه جینسینگ ریشه ی آن است که در ترکیبات قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز نیز قرار دارد.

خرید قهوه سوپریم دکتر بیز

سایت گانودرما اولین رسانه و فروشگاه تخصصی قارچ گانودرما در ایران می باشد که با سابقه ای بلند مدت و به طور تخصصی اقدام به عرضه ی تازه ترین قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز، مستقیما و به قیمت تولید کننده نموده است.

سایت گانودرما تمامی محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از خود شرکت دکتر بیز ارسال می‌کند و وظیفه ی مشاوره و همراهی با مصرف کنندگان به عهده ی مشاورین با تجربه ی رسانه ی گانودرما می باشد.

با در نظر گرفتن گستردگی فروشندگان قهوه های گانودرما در سطح کشور علی الخصوص فضای مجازی و با توجه به تفاوت های قیمتی نامعقول و نا متعارفی که در عرضه ی این محصولات دیده میشود؛ میتوان نتیجه گرفت که در حال حاضر افراد زیادی در قالب دلال‌ها و واسطه های فروش، اقدام به فروش قهوه های گانودرما به شکلی غیر حرفه ای و بعضا تقلبی و دستکاری شده می‌کنند در نتیجه باید در خرید قهوه سوپریم دکتر بیز دقت کنید و از هرجایی این محصول را تهیه نکنید.

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

با توجه به انحصاری بودن قهوه های گانودرما در ایران، قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همواره یک قیمت مشخص و مصوب اعلام شده از طرف شرکت بیز می باشد که رسانه گانودرما دات آی آر این قیمت را اعلام کرده و بر اساس همان قیمت محصول را عرضه می‌کند.

توجه داشته باشید که قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز به دو صورت اعلام میشود؛ قیمت درب کارخانه و قیمت مصرف کننده که بالاتر از قیمت درب کارخانه می باشد. سایت گانودرما دات آی آر برای سهولت در خرید مشتریان خود همواره قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را با قیمت درب کارخانه که پایینتر است عرضه می‌کند.

تمامی قیمتها توسط شرکت دکتر بیز اعلام می شود و فروش محصولات شرکت بیز مخصوصا قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز طبیعتا نمیتواند با قیمت های بسیار پایین تر از قیمت رسمی اعلام شده آن انجام شود.

قیمت رسمی اعلام شده برای قهوه فوری سوپریم و وضعیت موجودی آن را میتوانید از سایت گانودرما دات آی آر مشاهده کرده و به سادگی محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات