حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بهترین سایت ها و اپلیکیشن های سفر

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سفر کردن یکی از جذاب‌ترین و خاطرانگیزترین تجربیات هر فردی به شمار می‌آید. یکی از عواملی که باعث می‌شود سفر شما به یک سفر به‌یادماندنی‌ تبدیل شود، برنامه‌ریزی درست و دقیق برای روزهای سفر است. بهترین سایت ها و اپلیکیشن های سفر، عصای دست گردشگران در مسافرت‌ها هستند و به آن‌ها کمک می‌کنند برنامه‌های مرتبط با سفر خود را بهتر مدیریت کنند. اگر می‌خواهید سفر بعدی شما یک سفر بی‌نقص و بی‌دردسر باشد، با ما همراه شوید تا شما را با بهترین اپلیکیشن های مسافرت آشنا کنیم.

1. سایت هاستل ورلد (Hostelworld)

اگر دوست ندارید تور خارجی بخرید؛ یکی از بهترین سایت‌های سفر برای کسانی که می‌خواهند از هزینه سفر خود بکاهند و در هاستل‌ها اقامت کنند، سایت هاسل ورلد است. این سایت یک پلتفرم جذاب با طراحی کاربرپسند است که به مسافران امکان جست‌وجو بین هاستل‌های مختلف در شهر محل اقامتشان را می‌دهند.

با استفاده از این سایت شما می‌توانید درباره هر هاستل توضیحات کامل و جامعی از جمله آدرس و لوکیشن، حدود قیمت، امکانات و نظرات و تجربیات دیگر گردشگران را بخوانید. در نهایت زمانی که هاستل مورد نظر خود را انتخاب کردید، امکان رزرو در این سایت نیز وجود دارد.

2. وب سایت بوکینگ (Booking)

بوکینگ یکی از وب‌سایت‌های جامع و معتبر برای کسب اطلاعات و رزرو هتل و اقامتگاه در شهرها و کشورهای مختلف است. این وب‌سایت طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های مختلف از اقتصادی تا لوکس و لاکچری را پوشش می‌دهد و درباره هر اقامتگاه اطلاعات مختلفی مانند آدرس، قیمت انواع اتاق‌ها، خدمات و امکانات هتل، تصاویر مختلف از محیط اقامتگاه و نظرات دیگر کاربران را به مخاطبان خود ارائه می‌کند. در این سایت هم شما می‌توانید هتل موردنظر خود را در هر جای جهان رزرو کنید.

3. وب سایت هتلز (Hotels)

یکی دیگر از وب سایت‌هایی که از طریق آن می‌توانید به بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های نقاط مختلف جهان دسترسی داشته باشید، وب سایت هتل است. با استفاده از وب سایت هتلز شما می‌توانید اطلاعات مختلف هتل‌ها، نظرات کاربران، قیمت‌ها و اطلاعات مربوط به امکانات هتل‌ها را به دست آورید و برای هر زمانی که بخواهید هتل رزرو کنید.

4. پلتفرم تریپ ادوایزر (TripAdvisor)

نوبتی هم که باشد نوبت به یکی از بهترین سایت ها و اپلیکیشن های سفر می‌رسد: تریپ ادوایز. این پلتفرم بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم مربوط به سفر است و در آن می‌توانید هر اطلاعاتی که فکرش را بکنید درباره شهر مقصدتان به دست بیاورید.

در سایت یا اپلیکیشن تریپ ادوایزر بیش از ۸۶۰ میلیون نظر از کاربران مختلف در سراسر دنیا وجود دارد که درباره اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، فعالیت‌ها و تفریحات مختلف، ایرلاین‌ها، مکان‌های دیدنی هر شهر و … صحبت کرده‌اند. علاوه بر این‌ها تریپ ادوایزر در برنامه‌ریزی سفر نیز می‌تواند به شما کمک کند و با مقایسه هتل‌ها، پروازها و رستوران‌های ارزان‌قیمت شما را در داشتن یک سفر اقتصادی اما با کیفیت یاری کند. اگر قصد خرید تور نوروز را دارید، حتماً این اپلیکیشن را نصب و از اطلاعات آن استفاده کنید.

5. مسیریاب ویز (Waze)

بدون شک شما هم نام مسیریاب ویز را بارها و بارها شنیده‌اید، اپلیکیشنی که با داشتن آن روی تلفن همراهتان دیگر گم شدن غیرممکن است. مسیریاب ویز بر اساس سامانه موقعیت‌یاب جهانی کار می‌کند و با تعیین مبدأ و مقصد سفر، بهترین مسیرها را به شما پیشنهاد می‌دهد. به علاوه این اپ می‌تواند شما را از شرایط جاده‌ها و خیابان‌ها، وضعیت ترافیکی، مسدود شدن مسیرها، حضور پلیس و … مطلع کند.

6. گوگل مپ (Google Map)

گوگل مپ یکی از معروف‌ترین اپ‌ها و سایت‌هایی است که نقشه همه شهرها و کشورهای جهان را با جزئیات کامل می‌توان در آن پیدا کرد. از طریق این اپ شما می‌توانید به‌سادگی مکان‌های موردنظر خود را پیدا کنید؛ مثلاً نزدیک‌ترین رستوران‌های اطرافتان را پیدا کنید و حتی عکس‌ها و نظرات کاربران درباره آن‌ها را بخوانید.

به علاوه گوگل مپ شما را در مسیریابی، چه سواره و چه پیاده، یاری می‌کند، وضعیت ترافیکی را به شما نشان می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که لوکیشن محل مدنظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

7. گوگل تراول (Google Travel)

این پلتفرم یک سرویس برنامه‌ریزی سفر است که ابتدا به عنوان یک سایت راه‌اندازی شد و اکنون اپلیکیشن آن نیز در دسترس گردشگران قرار دارد. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که در شهر مقصد خود برای روزهای سفر، انجام رزروها و کارهایی که باید انجام بدهند برنامه‌ریزی کنند.

8. اپلیکیشن اوبر (Uber)

بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و بهترین سایت ها و اپلیکیشن های سفر، اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی اوبر است. شما با نصب این برنامه و تعیین مبدأ و مقصدتان می‌توانید در هر جای جهان درخواست تاکسی اینترنتی بدهید و هزینه سفر را نیز به‌راحتی به شکل آنلاین پرداخت کنید.

9. اپلیکیشن xe currency

اپلیکیشن xe currency نگرانی‌های شما بابت تبدیل ارز را برطرف می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از آخرین تغییرات نرخ ارز کشورهای مختلف باخبر شوید و بهتر بتوانید بودجه خود و هزینه‌های سفر را مدیریت کنید.

10. سایت ودر (Weather)

یکی از بهترین سایت‌های دسترسی به اطلاعات آب‌وهوایی، سایت Weather.com است که از طریق آن می‌توانید به پیش‌بینی‌های آب‌وهوایی نقاط مختلف جهان دسترسی داشته باشید.

11. اپلیکیشن اکیو ودر (Akio Weather)

آکیو ودر یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا است که حتماً در سفر به کارتان خواهد آمد. این اپ یک پیش‌بینی آب‌وهوایی ۱۰ روزه برای هر شهری را که بخواهید در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید زمان سفر خود را بهتر تنظیم کنید. به علاوه در صورت وجود هشدارهای هواشناسی این اپ حتماً شما را آگاه خواهد کرد.

12. اپلیکیشن اپن ریل وی مپ (Open Railway map)

اگر بخواهید در سفرتان از سیستم حمل‌ونقل ریلی استفاده کنید، حتماً به اپلیکیشنی که مسیرهای ریلی را به شما نشان دهد نیاز خواهید داشت. اپ ریل وی مپ به شما کمک می‌کند درباره مسیرهای ریلی، ایستگاه‌ها، توقف‌های قطار و … اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

13. سرویس گوگل فلایت (Google Flight)

یکی از سرویس‌های مناسب گوگل فلایت است که امکان رزرو بلیط هواپیما از ایرلاین‌های معتبر، مقایسه خدمات هر پرواز و کسب اطلاعات پرواز را برای شما فراهم کرده است.

14. سایت فلایت رادار 24 (Flight Radar 24)

اگر می‌خواهید در هر لحظه از موقعیت هواپیمای خود یا هر پرواز دیگری اطلاع داشته باشید، باید به فلایت رادار ۲۴ سر بزنید. این اپ به شما کمک اطلاعات لحظه‌ای و زنده از وضعیت هر پرواز در هر نقطه‌ای از جهان به دست بیاورید.

سفر به اقصی نقاط جهان با تورهای گردشگری الفبای سفر

یک سفر خاطره‌انگیز که شیرینی آن تا مدت‌ها در یادتان بماند، سفری است که تا حد ممکن برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد. با استفاده از بهترین اپلیکیشن های مسافرت که انقلابی در حوزه گردشگری محسوب می‌شود، بسیاری از نگرانی‌های مسافران کاهش یافته است. با استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های سفر می‌توانید به‌راحتی پروازها و هتل‌های مورد نظر خود را رزرو کنید، از وضعیت آب‌وهوا باخبر شوید یا نزدیک‌ترین جاذبه‌های اطرافتان را پیدا کنید.

اگر به دنبال آژانس هواپیمایی و گردشگری مناسبی برای سفر به کشورها و شهرهای مختلف دنیا هستید، آژانس گردشگری و هواپیمایی الفبای سفر بهترین انتخاب است. آژانس هواپیمایی الفبای سفر، مجری مستقیم و تخصصی تورهای مختلف خارجی، فرصت سفر به به کشورهای مختلف دنیا را با بهترین امکانات برای شما فراهم کرده است. برای مشاهده انواع تورهای خارجی، خرید تور و بررسی قیمت‌ها و امکانات هر تور به آدرس سایت الفبای سفر www.alefbatour.com مراجعه کنید و تور مناسب خود را بخرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات