حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک iPhone SE 4 آیفون را تماشا کنید: مشابه آیفون ۱۴

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

یکی از محصولات مورد انتظار اپل که شاید امسال عرضه شود و شاید اوایل سال ۲۰۲۵، آیفون اس ای ۴ است. محصول اقتصادی جدید این شرکت که می‌تواند یک آیفون بسیار استراتژیک برای آن‌ها باشد. اگر چشم امید شما به این محصول است، بیاید با هم شماتیک iPhone SE 4 آیفون را تماشا کنیم.

شماتیک iPhone SE 4 آیفون

دوره آیفون‌های «مقرون به صرفه» ممکن است به زودی بازگردد. مدتی است که می‌دانیم اپل نسل جدید آیفون SE را در دست توسعه دارد. خبر خوب این‌که به نظر می‌رسد تغییرات بزرگی برای نسل جدید آن در نظر گرفته شده است. به تازگی شماتیکی از آیفون اس ای ۴ منتشر شده که تقریبا دانستی‌های قبلی را ما را تایید می‌کند.

نسل‌های قبلی آیفون SE بر اساس مدل‌های قدیمی آیفون و با دکمه هوم ساخته شده‌اند. برای اولین بار، این برند در حال برنامه‌ریزی برای تغییر طراحی نسبتا بزرگی در این سری محصولاتش است.

بر اساس این رندرهای CAD که از طریق منابع صنعتی به دست آمده، می توانیم تأیید کنیم که iPhone SE 4 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهد بود. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به نمایشگر 4.7 اینچی آیفون SE 5G با دکمه هوم است.

رندرهای CAD همچنین نشان می‌دهند که آیفون اس ای ۴ دارای اندازه ناچ مشابه سری آیفون 13 و 14 است و ماژول Face ID را در خود جای می‌دهد. علاوه بر این، این گوشی با تنها ۱ دوربین اصلی در پشت و مشابه مدل‌های قبلی خود عرضه خواهد شد.

ابعاد این گوشی 147.7 در 71.5 در 7.7 میلی متر خواهد بود که مشابه آیفون 13 و آیفون 14 است. البته گزارش‌های قبلی درباره Action Button هم اطلاعاتی به ما داده بود که این‌جا در این رندر دیده نمی‌شود. اما پورت USB C در لبه پایین مشخص است.

انتظار می‌رود نسل چهارم آیفون SE در سال 2025 معرفی شود. اما با شایعات متعدد موجود، تعجب آور نخواهد بود که این دستگاه در رویداد پاییز امسال در کنار سری آیفون 16 رونمایی گردد.

انتظار می رود سری آیفون 16 یک به روزرسانی نسبتا متوسط باشد، اما یک گوشی مقرون به صرفه در این خط تولید می تواند به فروش در کشورهای در حال توسعه کمک کند.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل جدید آیفون SE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)