حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید طراحی iPhone SE 2024 اپل اینطور باشد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، شایعات

شایعات بر این عقیده هستند که آیفون ارزان اپل باید سال آینده یک نسخه جدید داشته باشد. طراحی این محصول جدید خواهد شد و برای سری iPhone SE یک مدل کاملا جذاب محسوب می‌شود. براساس شنیده‌ها، شایعات و گزارش‌ها باید گفت که شاید طراحی iPhone SE 2024 اپل اینطور باشد.

طراحی iPhone SE 2024 اپل

iPhone SE 4

iPhone SE 4

هنوز هیچ گزارش یا تاریخ احتمالی برای رونمایی از آیفون SE 4 نداریم اما منابع مختلفی مدعی هستند که اطلاعات جالبی درباره آن دارند. این بار و به لطف یک سری از رندرها، نگاهی تمیزتر و عمیق‌تر به طراحی احتمالی این محصول داریم. نسخه جدید iPhone SE شباهت‌هایی با آیفون 14 دارد، البته با کمی تغییرات.

گفته می‌شود که اپل از پنل IPS LCD کم رزلوشن (HD) آیفون SE 3 که در اندازه 4.7 اینچ و با حاشیه‌های زیاد ارائه می‌شد به یک صفحه نمایش خوش‌رزلوشن‌تر 6.1 اینچی OLED کم حاشیه و دارای ناچ برای آیفون SE 4 کوچ کند.

همانطور که متاسفانه مدل‌های پایه آیفون ۱۵ هم از نمایشگر پروموشن با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کنند، طبیعتا مدل SE جدید نیز چنین قابلیتی ارائه نمی‌کند.

 

با این حال iPhone SE 4 یک قابلیت جدید را ارائه می‌کند که مدل‌های پایه آیفون ۱۵ آن را نداشتد و فقط محدود به مدل‌های پرو این خانواده بود. بله، احتمالا مدل SE 4 از دکمه اختصاصی Action Button بهره خواهد برد.

همچنین برخلاف سری آیفون ۱۴، آیفون اس‌ای ۴ دارای یک پورت USB-C به همراه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی روی قاب پشتی است. طبق رندرها، این آیفون به جای Dynamic Island از یک ناچ بهره می‌برد که همان طراحی قدیمی آیفون ۱۴ مدل پایه را دارد اما خوب اینکه دیگر به حسگر اثرانگشت یا Touch ID محدود نیست و حالا سیستم تشخیص چهره سه بعدی یا Face ID دارد.

احتمالا عرضه iPhone SE 4 به دلیل آماده نشدن مودم 5G اختصاصی اپل و هزینه نسبتا بالای نمونه کوالکام است. هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی این محصول عنوان نمی‌شود اما شاید سال آینده میلادی یعنی سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه آن باشیم.

همچنین این‌که اپل بتواند در قیمت ارزنده حدود ۴۲۹ دلار این محصول را عرضه کند مشخص نیست. نظر شما چیست؟ اگر iPhone SE 4 با این ویژگی‌ها و طراحی عرضه شود آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)