حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های جدید خودرو شیائومی SU7 را ببینید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شیائومی

در حالی که هنوز اطلاعاتی رسمی درباره تاریخ رونمایی خودرو های شیائومی منتشر نشده، اما هم اکنون رنگ های جدید خودرو برقی SU7 به بیرون درز کرده است. تصاویر فاش شده از کارخانه خودروسازی شیائومی در پکن، سه رنگ جدید SU7 را نشان می‌دهد.

خودرو برقی شیائومی SU7 احتمالا قیمتی بیش از ۳۵,۰۰۰ دلار دارد

این رنگ‌های جدید عبارتند از: آبی، نارنجی و بنفش تیره. در مقایسه با رنگ «Gulf Blue» که قبلاً به اشتراک گذاشته شده بود، رنگ های جدید در نظر گرفته شده برای Xiaomi SU7، سلیقه های مختلفی را پوشش می‌دهد. هم سلیقه کسانی که به دنبال ظاهری کلاسیک هستند و هم سلیقه افرادی که ظاهری اسپرت‌تر را ترجیح می‌دهند. در هفته جاری، یک سند تحقیقاتی فاش شده نشان داد که خودرو های شیائومی در ماه مارس رونمایی شده و تحویل آنها نیز از ماه آوریل آغاز خواهد شد. با این حال، شیائومی به سرعت صحت این اطلاعات از جمله تخمین حجم تولید در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی را رد کرد.

Xiaomi SU7

Xiaomi SU7

به گفته رئیس این شرکت، لو ویبینگ، SU7 قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ (بازه زمانی اواسط فروردین تا اوایل تیر) تحویل خریداران شود. SU7 در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به نمایش گذاشته شد. این اولین نمایش بین‌المللی Xiaomi SU7 بود. این شرکت قصد دارد از ۲۰ میلیون کاربران تلفن های هوشمند پریمیوم خود در کشور چین استفاده کند، تا فروش اولیه این خودرو برقی را افزایش دهد. علیرغم شهرت شیائومی در تولید دستگاه هایی با قیمت اقتصادی، SU7 بازار های متوسط تا سطح بالا را هدف قرار داده است. گمانه‌زنی ها نشان‌دهنده قیمت معادل ۳۵,۱۷۵ تا ۵۲,۰۶۱ دلاری این خودرو برقی است. انتظار می‌رود که تولید این محصول در ماه مارس به ۲,۰۰۰ دستگاه افزایش یابد. در ماه جولای نیز تولید Xiaomi SU7 به بیش از ۱۰,۰۰۰ دستگاه خواهد رسید.

Xiaomi SU7

با وجود فاش شدن رنگ های جدید خودرو شیائومی SU7، اما هنوز تاریخ رونمایی این محصول یک راز باقی مانده است. در حالی که این شرکت در مورد بازه زمانی معرفی SU7 اطلاعاتی را منتشر نمی‌کند، اما یک چیز واضح است: هیجان و انتظارات پیرامون ورود شیائومی به بازار خودرو های الکتریکی همچنان در حال رشد است.

طراحی فضای کابین خودرو شیائومی SU7 رسما رونمایی شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی