حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین مداربسته سیم کارتی برای مغازه چی بخریم؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

حفظ امنیت مغازه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مغازه‌داران است. برای نظارت بر مغازه می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که نصب دوربین مداربسته یکی از موثرترین آن‌ها به شمار می‌رود. استفاده از دوربین مداربسته مزایای متعددی دارد و در نهایت باعث آرامش خاطر افراد در محل کارشان می‌شود. انواع مختلفی از دوربین‌ مداربسته وجود دارد که از جمله مناسب‌ترین آن‌ها برای مغازه دوربین سیم کارت خور است. نصب دوربین مداربسته مناسب و باکیفیت در مغازه نه تنها باعث افزایش امنیت و جلوگیری چشم‌گیر از وقوع سرقت می‌شود، بلکه میزان عملکرد و بهره‌وری فروشندگان مغازه را نیز بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین سیم کارت خور پس از ثبت تصاویر، آن‌ها را از طریق اینترنت به سیستم‌های مک، ویندوز، اندروید و IOS کاربران انتقال می‌دهد. این امر باعث دسترسی شما در هر زمان و هر مکان به تصاویر ذخیره شده می‌شود و در نتیجه شما می‌توانید در لحظه، محل کار خود را به صورت زنده ملاحظه کنید. دوربین مداربسته سیم کارتی یکی از دوربین‌هایی است که به دلیل توانایی ارسال تصاویر از طریق اینترنت به دستگاه ضبط تصاویر NVRیا DVR نیاز ندارد. این نوع دوربین‌ها به صورت کاملاً هم‌زمان تصویربرداری و فیلم‌برداری را انجام می‌دهند.

دوربین مداربسته سیم کارتی تصاویر را بدون نیاز به کابل‌کشی و از طریق اتصال بی‌سیم به کاربران ارسال می‌کند. برخی از دوربین‌های سیم کارت خور علاوه بر اسلات سیم کارت، دارای اسلات رم نیز هستند و در نتیجه امکان ذخیره تصاویر بر روی حافظه جانبی در این نوع دوربین‌ها وجود دارد. از طرف دیگر برخی از دوربین‌های سیم کارتی به کابل شبکه نیز متصل می‌شوند. نکته حائز اهمیت درباره دوربین‌های مداربسته سیم کارتی این است که حتی در زمان قطعی اینترنت نیز تصاویر را ذخیره می‌کنند؛ در نتیجه این ویژگی باعث می‌شود که دیگر نگران عدم اتصال به اینترنت نباشید. پیشنهاد ما به شما خرید دوربین چرخشی دو لنزه سیمکارتی 10x زوم carecam pro از تاپ دوربین است که یکی از بهترین دوربین‌ها برای به‌کارگیری در مغازه به شمار می‌رود. قابلیت‌های ردیابی، دید در شب، حذف نویز و زوم بالای آن از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند.

راهنمای خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

در هنگام خرید دوربین مداربسته برای مغازه باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید که عبارت‌اند از:

  • • نوع دوربین: انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته سیم‌ کارتی مانند دوربین‌های دام، بولت، PTZ و تحت شبکه وجود دارد که شما بر حسب نیاز خود می‌توانید نسبت به خرید هر یک از آن‌ها اقدام کنید.
  • • کیفیت تصاویر: برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب باید به دنبال دوربینی باشید که تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند. کیفیت تصاویر تحت تأثیر عواملی اعم از رزولوشن، سنسور تصویر، فناوری تصویربرداری و قابلیت تنظیم تصویر قرار دارد. این مورد هم بسته به بودجه شما متغیر است، اما در مجموع توصیه می‌شود دوربینی با وضوح بالا (HD یا Full HD) و قابلیت ذخیره تصاویر با جزئیات دقیق را خریداری کنید.
  • • دید در شب: برای امنیت بیشتر و جلوگیری از سرقت، بهتر است دوربین‌های مداربسته با قابلیت دید در شب را انتخاب کنید. این نوع دوربین‌های مداربسته، LEDهای مادون قرمزی دارند که باعث ثبت تصاویر باکیفیت در شب می‌شوند.
  • • حافظه ذخیره‌سازی: پیش از خرید دوربین مداربسته، ظرفیت و نوع ذخیره‌سازی دوربین را بررسی کنید. ذخیره‌سازی در دوربین‌های مختلف، متفاوت است؛ به عنوان مثال می‌توان به ذخیره سازی تصاویر در کارت حافظه داخلی و سرویس‌های ابری اشاره کرد.
  • • ضد آب و ضد گرد و غبار: در هنگام خرید دوربین مداربسته مناسب مغازه به ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن نیز توجه داشته باشید؛ زیرا این نوع دوربین‌ها در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد مقاومت دارند. بدنه این نوع دوربین‌ها مقاوم و استاندارد هستند و می‌توانید آن‌ها را بیرون مغازه نیز نصب کنید.
  • • قابلیت هشدارها: دوربین‌های مداربسته سیم کارت خوری که قابلیت هشدار دارند، بسیار سودمند و ضروری هستند. این نوع دوربین‌ها هشدارهای حرکتی، تشخیص چهره و صدا را دریافت کرده و در صورت بروز وقایع مشخص، هشدارها را به شما اعلام می‌کنند.
  • • قیمت دوربین: قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی بسته به عوامل مختلفی که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، متفاوت است. به طور کلی می‌توان گفت بهتر است برای خرید دوربین مداربسته مناسب، اولویت‌های خود را مشخص کرده و با توجه به آن‌ها قیمت دوربین‌های مختلف واجد شرایط را بررسی کنید. در نهایت شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر و نیاز خود، از میان انواع دوربین‌های مداربسته سیم کارتی موجود در بازار یکی را برگزینید.

نصب و فعالسازی دوربین مداربسته سیم کارت خور

برخی از دوربین‌های مداربسته به راحتی نصب و راه‌اندازی می‌شوند، در صورتی که برخی از آن‌ها دارای تنظیمات دشوارتری هستند. در مجموع برای راه‌اندازی دوربین مداربسته باید به فعال‌سازی سیم کارت و نصب اپلیکیشن‌های مورد نیاز توجه داشته باشید‌. سیم کارت مورد استفاده در دوربین ابتدا باید فعال شود. برای این کار می‌توانید به امور مشترکین مراجعه کنید و یا حتی با مرکز پشتیبانی سیم کارت انتخابی تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید وب‌سایت و یا اپلیکیشن اپراتور مورد نظر خود را بررسی کنید.

برای قرار دادن سیم کارت و باتری در دوربین مداربسته خود باید طبق دستورالعمل‌های دوربین عمل کنید؛ زیرا در غیر این صورت امکان فعال نشدن دوربین مدار بسته وجود دارد. اپلیکیشن‌های مورد نیاز دوربین مداربسته خود را دانلود و نصب کنید تا برای کنترل مغازه از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید. در صورتی که تبحر و تجربه کافی برای نصب دوربین مداربسته خود را ندارید، بهتر است این کار را به افراد متخصص و مجرب در این زمینه بسپارید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

خرید دوربین مداربسته سیم کارتی از فروشگاه معتبر

خرید دوربین‌های مداربسته اصل از جمله دغدغه‌های کاربران در حوزه سیستم‌های امنیتی به حساب می‌آید‌. استفاده از دوربین‌های اورجینال از چند جهت حائز اهمیت است. اولاً این دوربین‌ها کیفیت بالاتری دارند و در نتیجه طول عمرشان نیز بیشتر است. ثانیاً از امنیت بالاتری برخوردار هستند و به راحتی هک نمی‌شوند. ثالثاً گارانتی دارند و در صورت بروز مشکل می‌توان به نمایندگی مربوطه مراجعه کرد. بهترین راه اطمینان از اصالت کالا، خرید از مراکز معتبر است. فروشگاه اینترنتی تاپ دوربین از جمله مجموعه‌های معتبر در این زمینه محسوب می‌شود که بیش از یک دهه تجربه دارد. این فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته، اصالت کالا را تضمین کرده و با ضمانت بازگشت کالا تجربه خرید مناسبی را برای شما رقم می‌زند. مجموعه تاپ دوربین به تمام نقاط ایران ارسال دارد و برای جلب اعتماد هرچه بیشتر شما عزیزان امکان پرداخت درب منزل را فراهم کرده است. همچنین می‌توانید نصب اصولی و درست دوربین مداربسته خود را بر عهده تکنسین‌های متخصص مجموعه قرار دهید. برای خرید انواع دوربین‌های مداربسته سیم‌ کارتی به وب‌سایت مجموعه مراجعه کنید‌.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات