حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت Galaxy A35 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

افشاگر معروف اطلاعات، OnLeaks، مشخصات کلیدی Galaxy A35 سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. این گزارش، نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور از تراشه Exynos 1380 برخوردار خواهد بود.

احتمالا Galaxy A35 سامسونگ با قیمت ۳۹۰ یورو راهی بازار اروپا می‌شود

گلکسی A35 با رم های ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy A35 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته؛ و برای دوربین های اولتراواید و ماکرو نیز به ترتیب از سنسور های ۸ و ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. هم اکنون می‌دانیم که دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

گلکسی A35

گلکسی A35

سایر مشخصات Galaxy A35 سامسونگ نیز به بیرون درز کرده است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از گواهی IP67 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. نسخه پایه گلکسی A35 با ۶ گیگابایت رم قیمت ۳۸۹ یورویی (در بازار اروپا) خواهد داشت. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم این تلفن هوشمند نیز یا قیمت ۴۵۹ یورو به دست کاربران می‌رسد. خریداران می‌توانند این گوشی میان‌رده را در رنگ های آبی یخی، لیمویی، مشکی و یاسی تهیه کنند.

احتمالا گلکسی A35 5G در اواخر اسفند معرفی خواهد شد

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، در حال حاضر، مشخصات نیست که سامسونگ چه زمانی از Galaxy A35 و Galaxy A55 رونمایی خواهد کرد. با توجه به دریافت چندین گواهینامه و افشای اطلاعاتی درباره این دو دستگاه، به نظر نمی‌رسد که زمان زیادی تا معرفی آنها باقی مانده باشد. با توجه به رونمایی Galaxy A54 و Galaxy A34 در ماه مارس، انتظار می‌رود که این دو تلفن هوشمند آینده سامسونگ نیز در اواسط ماه آینده میلادی معرفی شوند.

تصاویر قاب های رسمی گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ فاش شد

با توجه به مشخصات و قیمت فاش شده، نظر شما درباره Galaxy A35 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

این مثلا میانرده‌ست؟
۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار؟
بیاد ایران قیمتش از ۲۵ میلیون شروع میشه
من خودم A34 دارم و البته با شارژر حدود 10800 دراومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی