حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو آنر Magic V2 RSR برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر مجموعه‌ای از محصولات جدید را برای عرضه در بازار جهانی معرفی کرد. این محصولات شامل یک تلفن هوشمند، گوشی های تاشو، لپ‌تاپ و تبلت می‌شود. گوشی تاشو آنر Magic V2 RSR Porsche Design که قبلا در چین معرفی شده بود، برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شده است. همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، آنر برای ساخت آن با پورشه همکاری کرده است.

آنر Magic V2 RSR با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شد

قاب پشتی Magic V2 RSR از دو رنگ تشکیل شده و ماژول دوربین نیز طراحی مثلثی شکل دارد. به این طراحی flyline گفته شده و حس اسپورت را به کاربران انتقال می‌دهد. در ساخت این تلفن هوشمند تاشو از فایبرگلاس و آلیاژ تیتانیوم استفاده شده است.‌صفحه نمایش Honor Magic V2 RSR دارای فناوری شیشه نانوکریستال ضد خش است که ادعا می‌شود ۱۰ برابر در برابر سایش و در برابر سقوط مقاوم خواهد بود. صفحه نمایش بیرونی این دستگاه اندازه ۶.۴۳ اینچی داشته و نمایشگر داخلی نیز اندازه ۷.۹۲ اینچی دارد. هر دو، از پنل OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO برخوردارند.

Honor Magic V2 RSR

صفحه نمایش بیرونی دارای وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت است. نمایشگر تاشو داخلی نیز وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل داشته و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت را دارد. گوشی تاشو آنر Magic V2 RSR فوق‌العاده باریک طراحی شده و در حالت تا شده ضخامت ۹.۹ میلی‌متری دارد. ضخامت این دستگاه در حالت باز، ۴.۷ میلی‌متر است. لولای این تلفن هوشمند از جنس تیتانیوم بوده و طراحی قطره‌ای شکل دارد. این لولا از ایجاد چین و چروک بر روی صفحه نمایش داخلی، جلوگیری خواهد کرد.

تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Honor Magic V2 RSR را بر عهده دارد. این دستگاه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. دوربین اصلی و اولتراواید Magic V2 RSR وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین تله‌فوتو نیز به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. مطابق با گزارش منبع، در هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی، یک پانچ هول تعبیه شده که در آن دوربین سلفی قرار گرفته است. این دو دوربین سلفی، از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برند. این دستگاه به فناوری فوکوس لیزری dToF، سنسور فلیکر و سنسور دما مجهز است.

قیمت و زمان عرضه جهانی آنر مجیک وی ۲ پورشه دیزاین

آنر Magic V2 RSR در رنگ خاکستری به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه تنها در یک نسخه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. قیمت این گوشی هوشمند تاشو ۲,۶۹۹ یورو است. پیش‌فروش Magic V2 RSR از امروز آغاز شده و فروش آن نیز از تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه) شروع خواهد شد.

آنر مجیک ۶ پرو در MWC 2024 برای بازار جهانی عرضه شد: ۱۳۰۰ یورو

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی