حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی تاشو Nubia Flip 5G فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

دو گوشی هوشمند نوبیا با شماره مدل های NX724J و NX302J‌ در میان داده های TENAA مشاهده شدند. شماره مدل اول Nubia Flip 5G نام داشته، که مشخصات آن نیز به بیرون درز کرده است. متاسفانه اما اطلاعاتی درباره نام NX302J وجود ندارد.

مشخصات Nubia Flip 5G: اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

نوبیا فلیپ (NX724J) اولین تلفن هوشمند تاشو این شرکت برای بازار چین خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش اصلی ۶.۹ اینچی AMOLED با وضوح ۱۱۸۰ در ۲۷۹۰ پیکسل خواهد بود. نمایشگر کاور نیز اندازه ۱.۴۳ اینچی داشته و از نوع AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است‌. احتمالا DNA گوشی Nubia Flip 5G با ZTE Libero Flip، که اخیراً در ژاپن معرفی شد، مشترک خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی تاشو نوبیا دارای یک تراشه با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی باشد. وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند که این تراشه، اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است. این تلفن هوشمند با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. Nubia Flip 5G به باتری دو سلولی ۳,۲۱۰ و ۹۷۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود. بر اساس داده های منتشر شده از سوی گواهینامه 3C، این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی نوبیا فلیپ وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین دوم نیز از سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. ادعا شده که دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. سنسور اثرانگشت نیز بر روی فریم کناری Nubia Flip 5G تعبیه خواهد شد. این گوشی تاشو دارای ابعاد ۱۷۰ در ۷۵.۵ در ۷.۰ میلی‌متر بوده و وزن ۲۰۹ گرمی دارد.

گوشی اقتصادی Nubia NX302J 5G نیز در راه است

به نظر می‌رسد Nubia NX302J 5G یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود. این گوشی به یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح HD+ مجهز شده است. تراشه در نظر گرفته شده برای این دستگاه فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی داشته و با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. این گوشی اقتصادی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. دو لنز دوربین در قاب پشتی Nubia NX302J 5G قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. وزن این گوشی مقرون‌به‌صرفه نوبیا ۲۰۵.۵ گرم بوده و دارای ابعاد ۱۶۳.۶ در ۷۴.۹ در ۸.۹۵ میلی‌متر است.

لیست TENAA تصاویر این دو گوشی هوشمند آینده نوبیا را به اشتراک نگذاشته است. Nubia Flip 5G قرار است در MWC 2024 معرفی شود. هر دو دستگاه احتمالاً در ماه مارس وارد بازار چین خواهند شد.

گوشی تاشو ZTE Libero Flip با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

نظر شما درباره این دو تلفن هوشمند آینده نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی