حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترک خوردن شیشه هدست اپل ویژن پرو در طول شب

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

این یک داستان ترسناک است. فکر کنید هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل ویژن پرو را خریده‌اید، شب می‌خوابید و صبح روز بعد با یک ترک روی شیشه بیرونی آن نه تنها خواب، بلکه هوش از سر شما می‌پرد! به تازگی نه تنها ۱، بلکه ۲ کاربر گزارش داده‌اند که شاهد ترک خوردن شیشه هدست اپل ویژن پرو در طول شب بودند.

ترک خوردن شیشه هدست اپل ویژن پرو

هدست Vision Pro اپل طبیعتا یک محصول نسل اولی است و نمی‌توان انتظار بی‌نقص بودن را از آن داشت. همانطور که تقریبا نمی‌توان از هیچ محصولی انتظار بی‌نقص بودن داشت. با ارائه نسل اول مهندسان آن مواردی را که از چشمشان دور مانده بود را متوجه خواهند شد و نسل دوم بهتری تولید می شود.

به نظر می‌رسد که یکی از نواقص عجیب Apple Vision Pro در طول شب و برای ۲ کاربر رخ داده است. جایی که پوشش بیرونی هدست تا وسط ترک خورده است. پیش‌تر دیده بودیم که این پوشش بیرونی هدست اپل ویژن پرو شیشه لمینیت شده بوده و کمی با شیشه عادی متفاوت است.

دو روز پیش کاربری در ردیت تصویری منتشر کرد که بالاتر آن را می‌بینید. او عنوان این پست را “شکسته، اما نیفتاده” انتخاب کرد و سپس توضیح داد که هدست اپل ویژن پرو خود را در طول شب درون کاور قرار داده و صبح روز بعد ترک بزرگ روی آن دیده است.

روز بعد، کاربر دیگری در ردیت تصویر زیر را منتش کرد:

تصویر دوم از اپل ویژن پرو ترک خورده در طول شب

تصویر دوم از اپل ویژن پرو ترک خورده در طول شب

همانطور که می‌بینید، موقعیت مکانی این ترک در هدست شخص دوم کمی با شخص اول متفاوت است اما شمایل کلی آن یکسان به نظر می‌سد. هر دو از لبه فلزی پایین شروع شده و تا اواسط پوشش بیرونی هدست ادامه دارد. این کاربر می‌گوید “احتمالا” (!) هدست خود را طی شب گذشته درون کاور قرار داده بوده است.

چیزی که برای هر دو کاربر واقعاً ناامیدکننده بود این است که پشتیبانی اپل به آنها گفته باید 300 دلار بپردازند تا هدست‌های خود را تعمیر کنند. البته این در صورتی است که آنها حتی خدمات ویژه AppleCare هم داشته باشند. بدون آن، هر دو نفر باید هر کدام 800 دلار برای تعمیر بپردازند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که این مشکل چرا و چطور ایجاد شده است. عجیب آن است که اپل با مشاهده این ۲ گزارش هنوز اقدام به بررسی مشکل ننموده یا چیزی به صورت عمومی درباره اقدامات خود ارائه نکرده است.

شما چطور فکر می‌کنید؟ این یک ضعف مهندسی است؟

پوشش بیرونی هدست اپل ویژن پرو واقعا پلاستیکی است؟ ویدئو تست مقاومت

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)