حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A55 سامسونگ را در اولین تصاویر زنده آن ببینید

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

پس از ماه‌ها شایعات و درز اطلاعات، بالاخره سامسونگ آماده است تا Galaxy A55 را معرفی کند. درحال‌حاضر، نشانه‌های زیادی دیده می‌شود که از عرضه قریب‌الوقوع گوشی میان‌رده آینده این برند حکایت دارد. اکنون، گلکسی A55 سامسونگ برای اولین بار در تصاویر زنده دیده شده است که این دستگاه را در دو رنگ نشان می‌دهد.

گلکسی A55 سامسونگ

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گلکسی A55 ظاهری بسیار شبیه به گلکسی A54 دارد، چراکه تغییرات عمده در طراحی این روزها به این شکل نیست که برندهای مطرح هر سال طراحی گوشی‌های خود را تغییر دهند. بااین‌حال، گلکسی A55 دارای یک ارتقاء طراحی کلیدی خواهد بود: یک فریم فلزی به‌جای فریم پلاستیکی که با پنل پشتی شیشه‌ای ترکیب شده است تا احساس در دست گرفتن را بهتر کند.

گلکسی A55 سامسونگ

گلکسی A55 سامسونگ

A55 همچنین دارای زبان طراحی جدید Key Island سامسونگ است که در اواخر سال گذشته با گلکسی A15 و گلکسی A25 معرفی شد و ارتفاع فریمی را که دکمه‌های صدا و پاور در آن قرار دارند، کمی افزایش می‌دهد. این عکس‌ها همچنین مدل‌های مشکی/سورمه‌ای و سفید این گوشی را نشان می‌دهند، اگرچه حداقل یک گزینه رنگی دیگر در زمان فروش وجود خواهد داشت.

زیر دستگاه جایی است که همه چیز هیجان‌انگیزتر می‌شود. گلکسی A55 مجهز به چیپست جدید Exynos 1480 خواهد بود که به‌لطف پردازنده گرافیکی مبتنی‌بر معماری RDNA2 AMD، می‌تواند قوی‌ترین تراشه‌ای باشد که تابه‌حال در گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ دیده شده است، حداقل در زمینه بازی.

برای ثبت عکس و فیلم، گلکسی A55 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. باتری این دستگاه همچنین 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی خواهد بود.

ازنظر نرم‌افزاری، A55 باید اندروید 14 را با رابط کاربری One UI 6.1 را اجرا کند، هرچند باید دید که آیا این گوشی برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 را دریافت خواهد کرد یا نوید هفت سال ارتقای سیستم‌عامل را خواهد داشت یا خیر.

نظر شما درباره تصاویر زنده Galaxy A55 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی