حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان رونمایی سری میت ۷۰ هواوی احتمالا اواخر مهر ۱۴۰۳ خواهد بود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهد که زمان رونمایی سری میت ۷۰ در اواسط اکتبر (اواخر مهر ۱۴۰۳) خواهد بود. هواوی در حال سرعت بخشیدن به توسعه این سری از تلفن های هوشمند خود است. سری Mate 70 ارتقاء های قابل توجهی در بخش نمایشگر، طراحی، تراشه و… خواهد داشت.

شایعات گذشته نقض شد: رونمایی سری میت ۷۰ در اواسط اکتبر 

پیش از این، گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد هواوی با معرفی سری Mate 70 در ماه سپتامبر، سری آیفون ۱۶ اپل را به چالش خواهد کشید. اما به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است استراتژی Clash-launch خود را تغییر دهد. هواوی می‌خواهد زمان بیشتری برای توسعه گوشی پرچمدار آینده خود داشته باشد. یک افشاگر اطلاعات با نام DirectorShiGuan، پستی را در ویبو منتشر کرده و ادعا می‌کند که این سری از تلفن های هوشمند آینده هواوی پیشرفت های موثری نسبت به نسل قبل خواهند داشت.

فروش سری میت ۶۰

Mate 60 Pro

این افشاگر اطلاعات، زمان رونمایی احتمالی سری میت ۷۰ را به اشتراک گذاشته است. ادعا شده که این گوشی های هوشمند در اواسط اکتبر سال جاری میلادی (اواخر مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد. احتمالا در ماه سپتامبر، کنفرانس توسعه دهندگان هواوی برگزار شده و در آن شاهد نسخه پایدار HarmonyOS NEXT خواهیم بود. پیش از این گفته شده بود که رونمایی سری میت ۶۰ تا پس از رویداد آیفون ۱۵ به تعویق افتاده است. اما هواوی، با رونمایی غیرمنتظره از این تلفن های هوشمند پریمیوم در آگوست ۲۰۲۳، طرفداران را شگفت‌زده کرد. این گزارش های جدید، از سوی هواوی تأیید نشده است. ممکن است در ماه های آینده شاهد شگفتی های خیره کننده‌ای باشیم.

گفته می‌شود که سری میت آینده هواوی از سنسور OV50K، برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. این تلفن های هوشمند به دیافراگم متغیر با لنز هیبریدی مجهز می‌شوند. این شرکت برای Mate 70 یک صفحه نمایش با چهار لبه خمیده و رزولوشن 2K، در نظر گرفته است. این نمایشگر، دقت رنگی پیشرفته و حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. احتمالا، به لطف تراشه های جدید Kirin، تلفن های هوشمند سری میت ۷۰ از شبکه 5.5G پشتیبانی خواهند کرد.

عملکرد تراشه Kirin سری میت ۷۰ هواوی مشابه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است

نظر شما درباره سری Mate 70 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی