حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عملکرد تراشه Kirin سری میت ۷۰ هواوی مشابه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، هواوی

اطلاعاتی درباره عملکرد تراشه Kirin سری میت ۷۰ به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این سری از تلفن های هوشمند هواوی از تراشه قدرتمند Kirin 5G برخوردارند؛ که عملکرد این چیپست با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برابری می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

امتیاز بنچمارک AnTuTu تراشه Kirin سری میت ۷۰ حدود ۱.۲ میلیون است

یک افشاگر اطلاعات با نام DirectorShiGuan، اطلاعاتی را درباره سری Mate 70 هواوی به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که تراشه Kirin 5G به کار گرفته شده در این تلفن های هوشمند، به طور قابل توجهی قوی‌تر از قبل خواهد بود. این افشاگر اطلاعات، در ادامه اشاره کرد که عملکرد تراشه Kirin به کار گرفته شده در سری میت ۷۰، مشابه Snapdragon 8 Plus Gen 1 است. عملکرد Kirin 9000s به کار گرفته شده بر روی سری میت ۶۰، مشابه اسنپدراگون ۸۸۸ است. این چیپست موفق به کسب امتیاز حدود ۸۰۰,۰۰۰ در بنچمارک AnTuTu می‌شود.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ می‌تواند امتیار حدود ۱.۱ میلیون را در بنچمارک AnTuTu ثبت کند. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، احتمالا تراشه Kirin سری Mate 70 حتی عملکرد بهتری داشته و امتیازی حدود ۱.۲ میلیون را ثبت خواهد کرد. اخیراً شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد هواوی در حال توسعه تراشه های کرین جدید، برای گوشی های هوشمند پریمیوم خود است. در آینده متوجه خواهیم شد که چیپست توسعه یافته توسط این برند، چه تغییراتی نسبت به قبل خواهد داشت.

اگرچه که هواوی هیچگاه به طور رسمی تراشه Kirin 9000s را برای سری Mate 60 معرفی نکرد، اما اطلاعات منتشر شده، به کارگیری این چیپست را تأیید می‌کند. CPU این تراشه دارای ۱ هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۶۲ گیگاهرتز، ۳ هسته با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و ۴ هسته با کلاک ۱.۵۳ گیگاهرتز است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Maleoon 910 MP4 استفاده می‌کند. هواوی در گوشی های جدید خود مانند سری Nova 12 از تراشه های 9000SL، Kirin 8000 و… با هسته های داون‌کلاک شده استفاده کرده است.

سری میت ۷۰ هواوی در بازه زمانی اواخر تابستان تا اوایل پاییز ۱۴۰۳ معرفی می‌شود

نظر شما چیست؟ آیا تراشه های پرچمدار Kirin هواوی روزی می‌تواند پرچمداران کوالکام و مدیاتک را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی