حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت اولیه آیفون 16 طراحی جدید ماژول دوربین این گوشی را تأیید می‌کند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌تازگی تصویری که ادعا می‌کند ماکت اولیه از مدل استاندارد آیفون 16 اپل را نشان می‌دهد، در فضای مجازی ظاهر شده است که پیش‌نمایش دیگری از چیدمان عمودی جدید دوربین این گوشی را ارائه می‌دهد.

ماکت اولیه آیفون 16

در چند ماه گذشته، اپل درحال آزمایش طراحی‌های مختلف ماژول دوربین برای مدل‌های استاندارد آیفون 16 بوده است که همگی دارای آرایش عمودی دوربین هستند.

آخرین نمونه اولیه، دارای آرایش یکسان با دو حلقه دوربین مجزا برای دوربین‌های Wide و Ultra Wide است که در یک سطح برجسته به شکل قرص قرار گرفته‌اند که نشان می‌دهد اپل طراحی آن را از مدل‌های قدیمی‌تر آیفون مانند iPhone X، الهام گرفته است.

انتظار می‌رود اپل با چیدمان دوربین عمودی، فیلم‌برداری فضایی را به مدل‌های استاندارد آیفون 16 و آیفون 16 پلاس بیاورد. مدل‌های فعلی آیفون 15 دارای آرایش دوربین مورب هستند و قادر به ضبط ویدیوهای فضایی نیستند و این ویژگی تنها محدود به مدل‌های آیفون 15 پرو و هدست ویژن پرو است.

علاوه‌بر طراحی به‌روزشده برآمدگی دوربین، نمونه‌های اولیه آیفون 16 اخیر دارای یک دکمه اکشن کوچکتر، شبیه به مورد استفاده‌شده در آیفون 15 پرو، به‌همراه یک دکمه حساس به فشار مخصوص دوربین است که هم‌سطح با فریم دستگاه و کمی پایین‌تر از دکمه پاور قرار می‌گیرد.

ماکت اولیه آیفون 16

ماکت اولیه آیفون 16

هنگامی که برای اولین بار تصویری از نمونه اولیه آیفون را منتشر کردیم، هشدار دادیم که ممکن است درنهایت طرح نهایی به تولید انبوه می‌رسد، با این نمونه متفاوت باشد.

به‌همین‌ترتیب، وجود ماکت‌ها در این مرحله لزوماً تأیید نمی‌کند که اپل روی این طرح برای آیفون 16 رضایت داده است. قالب‌ها می‌توانند به‌سادگی به‌عنوان نمونه‌های آزمایشی بر اساس شماتیک‌های اولیه استفاده شوند. سازندگان قاب نیز اغلب طرح‌های اولیه قاب‌های آیفون‌های آینده را بر اساس درز و شایعات قرار می‌دهند، بنابراین تصاویر ممکن است بازنمایی واقعی طراحی نهایی دستگاه نباشد.

بااین‌حال، آخرین تصاویر توسط Majin Bu به اشتراک گذاشته شده است. Bu سابقه متفاوتی برای شایعات دارد، اما شماتیک‌ها و تصاویری که Bu قبلاً به بیرون درز کرده بود، طراحی یکسانی را نشان می‌دهد و با اطلاعات اخیر که مستقلاً از زنجیره تأمین منبع گرفته شده است، هماهنگ است.

وقتی دستگاه‌ها به مرحله توسعه آزمایش اعتبارسنجی مهندسی (EVT) نزدیک‌تر می‌شوند، باید اطلاعات بیشتری از آن‌ها به بیرون درز کند.

نظر شما درباره ماکت اولیه آیفون 16 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی