حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آیفون 16 اپل از طریق تصاویر شماتیک این گوشی نمایان شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

به‌تازگی یک طراحی شماتیک از مدل استاندارد آیفون 16 اپل در فضای وب ظاهر شده است که یک ماژول دوربین بازطراحی‌شده را به‌نمایش می‌گذارد. قابل‌توجه‌ترین ویژگی در طراحی لو رفته، معرفی یک ردیف عمودی از دوربین‌های دوگانه است که به تغییر احتمالی در آرایش دوربین اپل اشاره می‌کند و ظاهری شبیه به سری آیفون X اصلی را به این دستگاه می‌بخشد.

طراحی آیفون 16 اپل

طرح شماتیک یک دکمه ضبط جدید با ساختار مکانیکی را در سمت راست این دستگاه برجسته می‌کند که دارای پشتیبانی سطحی برای تشخیص ورودی لمسی کاربر و تغییرات فشار است. این می‌تواند نشان‌دهنده یک تجربه کاربری پیشرفته در ثبت عکس و فیلم در مدل‌های آینده آیفون باشد.

برخلاف گمانه‌زنی‌های قبلی مینگ چی کو، تحلیلگر Tianfeng International، که هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی نسل آینده آیفون 16 پیش‌بینی نکرده بود، شماتیک فاش‌شده خلاف این را نشان می‌دهد. رندر بیرونی آیفون 16 بر اساس این طرح، دستگاهی را با ظاهری تازه و متمایز به تصویر می‌کشد.

شماتیک طراحی آیفون 16 اپل

شماتیک طراحی آیفون 16 اپل

کو پیش‌تر اعلام کرده بود که سری آیفون 16 بر روی نمایشگرهای بزرگتر از 6.3 اینچ تا 6.9 اینچ تمرکز خواهد کرد. بااین‌حال، نشت اخیر پیش‌بینی او را به چالش می‌کشد و به تغییرات بالقوه طراحی اشاره می‌کند که ممکن است به ارتقای مهم‌تر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد، کمک کند.

البته این اطلاعات را باید با کمی شک‌وتردید نیز درنظر گرفت، زیرا افشاگری ها اغلب به‌جای نمایش دقیق محصولات آینده، رندرهای اولیه را نشان می‌دهند.

علی‌رغم عدم قطعیت پیرامون این افشاگری، این موضوع به گمانه‌زنی‌های مداوم در مورد انتخاب‌های طراحی آینده اپل دامن می‌زند. این شماتیک لو رفته صحت داشته باشد یا خیر، مطمئناً باعث ایجاد انتظار و کنجکاوی در بین علاقه‌مندان به فناوری شده است که مشتاقند شاهد تکامل سری آینده آیفون باشند. مانند هر اطلاعات دیگری، تنها زمان ماهیت واقعی دستگاه پرچمدار بعدی اپل را آشکار خواهد کرد.

نظر شما درباره شماتیک طراحی آیفون 16 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی