حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی Pad 6S Pro با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی از راه می‌رسد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

قرار است که تبلت شیائومی Pad 6S Pro در تاریخ ۲۲ فوریه (سوم اسفند) و در کشور چین معرفی شود. در همین رویداد، شاهد رونمایی Xiaomi 14 Ultra نیز خواهیم بود. تاکنون، چندین پوستر از سوی این شرکت منتشر شده، که برخی از مشخصات پد ۶ اس پرو را نشان می‌دهد. اما پوستر های جدیدی که امروز منتشر شد، علاوه بر مشخصات بیشتر، طراحی قاب پشتی Pad 6S Pro را نیز به نمایش می‌گذارد.

طراحی قاب پشتی Xiaomi Pad 6S Pro منتشر شد

تأیید شده که Xiaomi Pad 6S Pro دارای صفحه نمایشی با حاشیه های باریک است. این نمایشگر، تجربه تماشای چشمگیری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ماژول دوربین مربعی شکل قرارگرفته در قاب پشتی این تبلت، یادآور طراحی Xiaomi 14 است. با نگاهی دقیق‌تر به این ماژول، متوجه حضور دو لنز می‌شویم. دوربین اصلی شیائومی پد ۶ اس پرو وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و علاوه بر دوربین ثانویه، یک فلاش LED نیز درون جزیره دوربین دیده می‌شود. در لبه سمت راست فریم دکمه های تنظیم صدا، و در بالای فریم نیز دکمه پاور دیده می‌شود. احتمالا سنسور اثرانگشت این تبلت آینده شیائومی، بر روی دکمه پاور تعبیه خواهد شد.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

با وجود آنکه شیائومی به این موضوع اشاره‌ای نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که Pad 6S Pro همانند سایر اعضای سری Pad 6 دارای سیستم اسپیکر چهارگانه باشد. تأیید شده که این محصول از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این اولین تبلت شیائومی است که به طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS به دست کاربران خواهد.

طراحی ماژول دوربین شیائومی پد ۶ اس پرو

تبلت شیائومی Pad 6S Pro دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD با وضوح 3K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را دارد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. گران‌قیمت‌ترین نسخه این تبلت به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، هنوز مشخص نیست که پد ۶ اس پرو تنها در نسخه Wi-Fi عرضه می‌شود یا نسخه سیم‌کارت خور نیز خواهد داشت. اما تأیید شده که این دستگاه از فناوری Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند.

تاریخ رونمایی تبلت Xiaomi Pad 6S Pro مشخص شد: سوم اسفند

با توجه به پوستر های منتشر شده، نظر شما درباره تبلت شیائومی Pad 6S Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی