حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی تبلت Xiaomi Pad 6S Pro مشخص شد: سوم اسفند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، شیائومی

چندین گزارش مدعی شدند که شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت جدید در کشور چین است. سرانجام، این برند تأیید کرد که از یک تبلت پرچمدار با نام Xiaomi Pad 6S Pro در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) رونمایی خواهد کرد. این تبلت، در کنار Xiaomi 14 Ultra معرفی می‌شود. این برند همچنین پوستر هایی را منتشر کرده که طراحی و مشخصات کلیدی Pad 6S Pro را نشان می‌دهد.

تاریخ رونمایی و مشخصات کلیدی تبلت Xiaomi Pad 6S Pro اعلام شد

پوستر های منتشر شده از سوی شیائومی، تنها طراحی نمایشگر Pad 6S Pro را به نمایش می‌گذارد. اما انتظار می‌رود که این تبلت از همان زبان طراحی سری پد ۶ استفاده کند. همان‌طور که در پوستر های منتشر شده قابل مشاهده است، شیائومی به همراه پد ۶ اس پرو لوازم جانبی مانند صفحه کلید مغناطیسی و قلم را برای خرید، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. Xiaomi Pad 6S Pro دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD با وضوح 3K، نسبت ابعاد تصویر ۳:۲ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

این تبلت پرچمدار آینده شیائومی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت. شیائومی هنوز اشاره‌ای به ظرفیت باتری Pad 6S Pro نکرده است. اما تأیید شده که این تبلت از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول قابلیت اتصال یکپارچه با سایر دستگاه های شیائومی خواهد داشت. Pad 6S Pro از رابط کاربری HyperOS برخوردار بوده و از Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

پوستر Xiaomi Pad 6S Pro

اطلاعاتی در مورد قابلیت های دوربین Pad 6S Pro وجود ندارد. این تبلت احتمالاً دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی این محصول، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، شیائومی پد ۶ اس پرو موفق به دریافت چندین گواهینامه برای بازار جهانی شده که نشان می‌دهد در بازار های خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

تبلت شیائومی Pad 6S Pro در بازار جهانی عرضه خواهد شد

نظر شما درباره این تبلت آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی