حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های فست شارژ؛ بهترین‌های بازار کدامند؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در طول روز بیشترین زمان شما صرف چه‌کاری می‌شود؟ چقدر با گوشی خود کار می‌کنید؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که شبانه‌روز با گوشی کار می‌کنند و علاوه‌بر این موضوع، ارزش خاصی برای زمان خود دارند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ چراکه قصد داریم گوشی‌های با قابلیت شارژ سریع (فست شارژ) را بررسی کنیم.

چرا فست شارژ بودن گوشی اهمیت دارد؟

کوچک‌ترین چیزها می‌توانند روی آینده شما تاثیر بگذارند! برای واضح‌تر شدن این جمله، بیایید با یک مثال شروع کنیم.

فرض کنید جلسه کاری یا قرار مهمی دارید و می‌دانید که با تاخیر به آن می‌رسید. میان‌راه متوجه می‌شوید که گوشی‌تان در حال خاموش شدن است و می‌خواهید خبر بدهید که با تاخیر می‌رسید اما باتری گوشی‌تان سر ناسازگاری می‌گذارد و خاموش می‌شود.

متاسفانه به همین سادگی، قرار مهم‌تان را از دست می‌دهید!

احتمالا اگر گوشی‌تان فست‌شارژ بود و قبل از حرکت به سمت محل قرار متوجه شارژ کم آن می‌شدید، این اتفاق پیش نمی‌آمد. پاسخ مفصل و کوتاه برای سوالی که در ابتدای این بحث مطرح کردیم این کلمه است: «زمان

اما کدام گوشی‌ها زمان بیشتری برای ما می‌خرند؟ بهترین گوشی‌های فست شارژ جهان کدامند؟ در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی‌های فست ‌شارژ کدامند؟

در این قسمت 3 گوشی با قابلیت شارژ سریع را معرفی خواهیم کرد. این معرفی براساس «سرعت شارژ، ظرفیت باتری و مدت زمان نگه‌داشتن شارژ» انجام شده است.

 Reno 10 Pro + 5G OPPO ؛  27 دقیقه تا شارژ کامل

اوپو، خالق یکی از گوشی‌های فست‌شارژ بازار جهانی موبایل است.

رنو 10 (OPPO Reno10 5G) ساخت شرکت اوپو، علاوه‌بر طراحی چشم‌نواز و دوربین فوق‌العاده‌ای که دارد، زمان را نیز برای کاربر خود به بهترین شکل مدیریت می‌کند.

رنو 10 تنها 27 دقیقه زمان نیاز دارد تا 100% شارژ شود.

این گوشی هوشمند با داشتن باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپری و پردازنده MediaTek Dimensity 7050 8 هسته‌ای، توانایی نگهداری بیش از یک روز شارژ را دارد.

شارژر 67 واتی SUPERVOOCTM 67W)) و پشتیبانی از شارژ معکوس (Reverse Charge) دیگر امکانات گوشی رنو 10 پرو محسوب می‌شوند.

طبق آزمایشات صورت‌گرفته، باتری رنو 10 با 5 دقیقه شارژ می‌تواند 3:30 ساعت پخش یوتیوب، 3 ساعت مرور اینستاگرام یا 3:20 ساعت استفاده مداوم از واتس‌اپ را پشتیبانی کند.

اگر قصد خرید سری گوشی‌ های رنو تولید شرکت اوپو (OPPO) در ایران را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت دیجی لند، مرجع اصلی واردکننده گوشی‌های اوپو، دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید.

Honor Magic4 Pro : 40 دقیقه تا شارژ کامل با شارژر بی‌سیم

مجیک 4 پرو آنر، یکی از گوشی‌های پرچم‌دار این برند محسوب می‌شود که جزو فست‌شارژترین گوشی‌های جهان در این مطلب آمده است. این گوشی که در فوریه 2022 معرفی شد، با طراحی جذاب خود، افراد زیادی را جذب خود کرد.

باتری لیتیوم پلیمری 4600 میلی‌آمپری، شارژر 100 واتی باسیم و بی‌سیم و شارژ معکوس، از ویژگی‌های برجسته مجیک 4 پرو محسوب می‌شود. شارژ کامل این گوشی با شارژر سیمی، حدود نیم‌ساعت زمان می‌برد. همچنین شارژ کردن مجیک 4 پرو آنر با شارژر بی‌سیم آن، 40 دقیقه طول می‌کشد.

Motorola Edge 40 : کمتر از یک ساعت تا شارژ کامل

شرکت موتورولا در می 2023 از گوشی هوشمند جدید خود با نام Edge 40 (ادج 40) رونمایی کرد.

این مدل، از خانواده سری ادج گوشی‌های هوشمند موتورولا است که با صفحه نمایش P-Oled  6.55 اینچی و رزولوشن1080، دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 4400 میلی‌آمپری به بازار عرضه شده است.

آداپتور 68 واتی این گوشی با پورت تایپ سی PD، کمی بیشتر از 40 دقیقه زمان لازم دارد تا شارژ باتری این گوشی را به 100%  برساند. همچنین وجود شارژر وایرلس با توان 15 وات، از دیگر امکانات این گوشی هوشمند به‌شمار می‌آید.

فست‌شارژترین‌ گوشی‌هوشمند؛ رنو 10 اوپو با شارژ 100 درصد زیر 27 دقیقه

با بررسی 3 مدل از گوشی‌های هوشمند، به این نتیجه رسیدیم که گوشی رنو 10 اوپو با شارژر 67 واتی Super VOOC و ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر، یکی از فست شارژترین‌های بازار است.

رنو 10 اوپو علاوه‌بر باتری قوی، مشخصات دیگری مانند دوربین 64 مگاپیکسلی، پردازنده مدیاتک دیمنستی 7050 و کیفیت صفحه نمایشگر بالایی دارد که با توجه به قیمت مناسب آن، گزینه بسیارخوبی برای خرید محسوب می‌شود.

سخن پایانی: شارژ سریع گوشی و ذخیره مناسب آن تا چه حد برای شما مهم است؟

در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی‌های فست شارژ جهان را معرفی کنیم. احتمالا انتظار بسیاری از افراد این بود که گوشی‌های با شارژر 200 وات به بالا نیز در این مقاله معرفی شود اما سعی ما بر این بود تا براساس تجربه کاربران و واقعیت، گزینه‌های خود را انتخاب کنیم.

البته از خاطر نبرید که علاوه‌بر تایم مورد نیاز برای شارژ شدن گوشی، مدت‎ زمان ذخیره شارژ نیز دارای اهمیت است. 3 گوشی معرفی‌شده در این مقاله علاوه‌بر قابلیت فست‌شارژ، مدت زمان ذخیره استانداردی داشته و با دیگر امکانات همانند پردازنده و صفحه نمایش و غیره تناسب دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات