حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A35 5G سامسونگ با پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات گواهی FCC را دریافت کرد

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

گلکسی A35 5G سامسونگ موفق به دریافت گواهینامه جدیدی شده است. این گوشی هوشمند در وب‌سایت FCC مشاهده شده؛ تاییدیه مذکور برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را نشان می‌دهد. Galaxy A35 5G چندی پیش در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود. همچنین رندر های این تلفن هوشمند نیز به بیرون درز کرده است.

گلکسی A35 5G از کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهد کرد

دریافت گواهینامه FCC، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی A35 5G سامسونگ نمانده است. انتظار می‌رود که این دستگاه به عنوان جانشین Galaxy A34 5G در بازار عرضه شود.  این گوشی هوشمند با شماره مدل های SM-A356U و SM-A356E در وب سایت گواهی FCC مشاهده شده است. تأییدیه مذکور نشان می‌دهد که گلکسی A35 5G سامسونگ از NFC، شبکه 5G و کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهد کرد. هم اکنون می‌دانیم که شارژر در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای شماره مدل EP-TA800 است. آداپتور مذکور، توان ۲۵ واتی دارد.

متاسفانه گواهی FCC، سایر مشخصات Galaxy A35 5G را فاش نمی‌کند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در هفته های آینده، گواهینامه های بیشتری دریافت کند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بنچمارک Geekbench، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند آینده سامسونگ را تأمین خواهد کرد. این دستگاه با ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۴ در بنچمارک Geekbench حاضر شده است.

رندر های فاش شده نشان می‌دهند که گلکسی A35 5G سامسونگ دارای فریم تخت بوده؛ و دکمه های پاور و تنظیم صدا در برجستگی سمت راست فریم قرار دارند. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین های این تلفن هوشمند به طور عمودی، زیر یکدیگر قرار گرفته اند. احتمالا A35 5G به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی مجهز بوده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارش های منتشر شده، این گوشی میان رده آینده سامسونگ در سه ماهه دوم سال جاری میلادی در کنار Galaxy A55 معرفی می‌شود.

به گلکسی A35 سامسونگ سلام کنید: خداحافظ ناچ قطره‌طور

نظر شما درباره Galaxy A35 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

ای کاش صفحه نمایش مثل سری اس کم حاشیه بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی