حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۵ پیش نمایش توسعه دهنگان ۱ شاید ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ عرضه شود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۵

اوایل هفته بود که برای شما نوشتیم عرضه نسخه توسعه دهندگان اندروید ۱۵ نزدیک است. این سیستم عامل که با اسم رمز بستنی وانیلی توسعه یافته به زودی تلاش دارد تا ویژگی‌های جدیدی را به سیستم عامل گوگل اضافه کند. به تازگی شنیده می‌شود که شاید اندروید ۱۵ پیش نمایش توسعه دهنگان ۱ شاید ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ عرضه شود.

اندروید ۱۵ پیش نمایش توسعه دهنگان ۱

یکی از توسعه‌دهندگان گوگل به عرضه قریب‌الوقوع اولین پیش‌نمایش اندروید ۱۵ اشاره کرده است. اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده برای Android V که با اسم رمز بستنی وانیلی شناخته می‌شود، شاید فردا یعنی 15 فوریه منتشر شود.

با توجه به شماره ۱۵ در اسم این نسخه از اندروید و تاریخ ۱۵م این ماه خیلی بعید نیست که گزارش مذکور صحیح باشد.

اندروید ۱۵ چه ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت؟

انتظار می‌رود آپدیت اندروید ۱۵ ویژگی فضای خصوصی را به صورت پیش‌فرض ارائه دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد برخی از برنامه‌ها را قفل/مخفی کنید.

انتظار می‌رود که ویجت‌های صفحه قفل بازگردند. همچنین احتمالا گوگل برنامه‌های تمام صفحه را ارائه کند که محتوا را تا روی نوارهای ناوبری و وضعیت نمایش می‌دهند.

آپدیت Android 15 DP برای Google Pixel 6 و دستگاه‌های Pixel جدیدتر در دسترس خواهد بود.

آپدیت‌های پیش‌نمایش برنامه‌نویس فقط به توسعه‌دهندگان توصیه می‌شود تا از آن برای آزمایش برنامه استفاده کنند. به دلیل باگ‌های احتمالی و مشکلات زیاد این نسخه‌ها، بهتر است کاربران عمومی چنین تصمیمی نگیرند.

شما منتظر آپدیت اندروید ۱۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)