حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه نسخه توسعه دهندگان اندروید ۱۵ نزدیک است: بستنی وانیلی

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

گوگل این هفته آپدیت اندروید 14 QPR3 بتای ۱ را منتشر کرد. همچنین همراه با آن برخی از ویژگی‌هایی را که تا پایان بهار به صورت عمومی ارائه خواهند شد، توضیح داد. می‌دانیم که گوگل قرار است اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 15 را نیز در ماه جاری یا ماه آینده منتشر کند. به نظر می‌رسد که به آن روز بسیار نزدیک‌تر شده‌ایم. با توجه به تغییر در Easter Egg اندروید ۱۴ در آخرین آپدیت، باید گفت که احتمالا عرضه نسخه توسعه دهندگان اندروید ۱۵ نزدیک است. اسم رمز این نسخه از اندروید، بستنی وانیلی خواهد بود.

نسخه توسعه دهندگان اندروید ۱۵

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، لوگوی دایره‌ای اندروید 14 جای خود را برای یک مثلث معکوس داده است. این مثلث معکوس می‌تواند همزمان نشان دهنده حرف V هم باشد.

بستنی وانیلی اسم رمز اندروید ۱۵ است

فعال کردن بازی Ester Egg نسخه جدید اندروید ۱۴ چیز جدیدی را نشان نمی‌دهد، اگرچه اسم رمز Vanillaicecream نشان داده می شود. اسم رمز داخلی گوگل برای اندروید 15 بستنی وانیلی یا همان Vanillaicecream است. انتخاب این اسامی براساس سنت دیرینه نام‌گذاری نسخه‌های اندروید براساس اسم دسرها و به ترتیب حروف الفبا است.

اندروید 15 به احتمال زیاد عنصر تعاملی خود را از موضوع فضایی موجود در اندروید 14 دور خواهد کرد. در حال حاضر یک سفینه فضایی در بازی مخفی Android 14 حضور دارد.

ما هنوز تاریخ انتشار اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۵ را در اختیار نداریم، اگرچه گوگل اولین پیش‌نمایش‌های اندروید 13 و اندروید 14 را به ترتیب در فوریه 2022 و فوریه 2023 منتشر کرد، بنابراین شاید فوریه ۲۰۲۴ یعنی ماه جاری میلادی برای پیش نمایش اندروید 15 محتمل باشد.

شما منتظر اندروید ۱۵ هستید؟ چه ویژگی را از آن انتظار دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)