حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با ضخامت کمتر و نمایشگر بیرونی بزرگتر در راه است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پتنت جدید گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) مشاهده شده است. این گوشی هوشمند تاشو در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵، دارای صفحه نمایش بیرونی بزرگ‌تر و ضخامت کمتر (به ویژه در حالت تا شده) است.

نمایشگر کاور گلکسی زد فولد ۶ از ابعاد استاندارد‌تری برخوردار خواهد بود

بر اساس این پتنت، به نظر می‌رسد که لولای به کار گرفته شده در Galaxy Z Fold 6 سامسونگ باریک‌تر از لولای موجود در Galaxy Z Fold 5 خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ این لولای باریک را با Z Fold 6 معرفی کند. گوشی های هوشمند سری زد فولد سامسونگ، نسبت به رقبا ضخامت بیشتری دارند. به عنوان مثال، هم اکنون گلکسی زد فولد ۵ در حالت تا شده ضخامت ۱۳.۴ میلی‌متری دارد. این دستگاه به طور قابل توجهی ضخیم تر از سایر گوشی های تاشو مانند Huawei Mate X3 (۱۱.۸ میلی‌متر) و Xiaomi Mix Fold 3 (۱۰.۹ میلی‌متر) است.

پتنت گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ، این غول فناوری کره جنوبی، در حال تلاش است تا وزن گوشی های تاشو Fold خود را کاهش دهد. طراحی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ، در این پتنت ثبت شده جالب بوده و متفاوت از مدل های فعلی به نظر می‌رسد. احتمالا سامسونگ برای این تلفن هوشمند تاشو جدید خود به سراغ یک صفحه نمایش کاور عریض‌تر خواهد رفت. به نظر می‌رسد که سامسونگ از رویکرد نمایشگر کاور با طول زیاد فاصله گرفته و از صفحه نمایشی با ابعاد استاندارد‌تر استفاده خواهد کرد. مشابه آنچه که در OnePlus Open دیده‌ایم.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، چند ماه پیش، پتنت دیگری نیز از گلکسی زد فولد ۶ منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی هوشمند تاشو از یک درگاه برای قرارگیری قلم S Pen برخوردار است. این قابلیت در Galaxy Z Fold 5 وجود ندارد. اگر علاقه‌مند به استفاده از قلم در کنار این گوشی تاشو هستید، باید یک قاب جداگانه (با قیمت حدود ۸,۰۰۰ روپیه/ ۹۶ دلار) تهیه کنید. به خاطر داشته باشید یک پتنت تضمین نمی‌کند، که ایده به واقعیت تبدیل شود. سامسونگ در حال آزمایش است. استفاده از لولای باریک‌تر می‌تواند به زمان زیادی نیاز داشته باشد. زیرا که شرکت ها برای اطمینان از دوام طراحی جدید، به آزمایش های دقیقی نیاز دارند.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیست؟ آیا ضخامت آن می‌تواند کمتر از شیائومی میکس فولد ۳ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی