حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 24 از مشکل عجیب نمایشگر رنج می‌برد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

طبق گزارش‌ها، گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 سامسونگ همچنان با مشکل در نمایشگر خود مواجه هستند چراکه کاربران متوجه نقص‌های عجیب‌وغریب در این دستگاه‌ها شده‌اند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس 24

چندین کاربر در Reddit از مشکل عجیب‌وغریب نمایشگر دانه‌دار (grainy) در گلکسی S24 خبر می‌دهند. کاربران هنگام مشاهده یک برنامه یا هر چیز دیگری با پس‌زمینه تیره، سؤال کرده‌اند که آیا دیگران متوجه وجود دانه‌هایی در صفحه‌نمایش S24 شده‌اند یا خیر. کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، می‌گویند که این مشکل را در هر سه مدل سری گلکسی اس 24 مشاهده کرده‌اند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس 24

مشکل نمایشگر گلکسی اس 24

یکی از کاربران اظهار داشت که حتی هنگام آزمایش نمایشگر سری S24 در یک فروشگاه رسمی نیز با این مشکل مواجه شده است. کاربر دیگری گفت: «من می‌بینم که برخی از قسمت‌های صفحه، تیره‌تر از سایر بخش‌ها است، تقریباً مانند یک گرادیان که نباید وجود داشته باشد.»

مشکل نمایشگر گلکسی اس 24

مشکل نمایشگر گلکسی اس 24

کاربران در تاپیک مختلف Reddit گزارش می‌دهند که متوجه دانه‌های عجیبی شده‌اند که روی صفحه‌نمایش S24 آن‌ها با روشنایی کم اجرا می‌شود. این مشکل تنها زمانی روی صفحه‌نمایش دستگاه تأثیر می‌گذارد که رنگ ثابتی وجود داشته باشد.

Nick Sutrich از Android Central بیان می‌کند که مشکل دانه‌ای که کاربران گزارش کرده‌اند احتمالاً یک رخداد نمایشی است که به‌عنوان “mura” شناخته می‌شود. اساساً، «هر پیکسل منفرد برای حفظ همان سطح روشنایی پیکسل‌های اطراف با این مشکل مواجه است که معمولاً نیز توسط هدست‌های VR مانند PSVR 2 ایجاد می‌شود.»

mura تنها زمانی قابل‌مشاهده است که صفحه‌نمایش گلکسی اس 24 روشنایی کمتر از 10 درصد داشته باشد. این چیزی است که کاربر دیگری در Reddit نیز کشف کرده است. علاوه‌بر این، آخرین دستگاهی که با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کرد، گوگل Pixel 2XL و پنل ساخت ال‌جی این گوشی بود.

Sutrich متوجه شد که تمام زیرپیکسل‌ها تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند. بااین‌حال، پیکسل‌های قرمز و آبی بدتر هستند.

درحال‌حاضر فرض بر این است که دسته‌ای از پنل‌های نمایشگر معیوب در سری گلکسی اس 24 وجود دارد که این مشکل را برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه مشکل سخت‌افزاری است، برخی از کاربران سعی کرده‌اند با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرند و برای رفع مشکل خود درخواست کنند.

مهم‌تر از آن، این اولین مشکلی نیست که Galaxy S24 در نمایشگر خود با آن مواجه شده است، زیرا کاربران پیش از این نیز گزارش داده بودند که رنگ‌های پنل این گوشی کمی مرده هستند. هنگام مقایسه سری جدید با سه‌گانه Galaxy S23، رنگ‌های جدید کمی کم رنگ به‌نظر می‌رسند و آن چیزی نیست که کاربران از یک صفحه‌نمایش ساخت سامسونگ انتظار دارند.

سامسونگ تأیید کرده است که نمایه رنگی نمایشگر S24 مطابق با آنچه درنظرگرفته‌شده کار می‌کند، اما انتظار می‌رود در آپدیت بعدی مطابق با سلیقه مصرف‌کنندگان اصلاح شود.

دیدگاه شما پیرامون مشکل نمایشگر سری Galaxy S24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی