حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کسپرسکی نو با ایدکو؛ رونمایی از جدیدترین محصولات کسپرسکی در ایران

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

«شرکت ایدکو»، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، که همواره به عنوان نماینده کسپرسکی حامی مصرف‌کنندگان ایرانی بوده است، جدیدترین محصولات کسپرسکی را در ایران رونمایی نموده است. به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) به مناسب رونمایی از محصولات جدید و پیشرفته کسپرسکی در ایران، علاوه بر جشنواره تخفیفی که تا 75% تخفیف دارد، کلیه خریداران در قرعه‌کشی جوایز نقدی در پایان جشنواره نیز شرکت داده خواهند شد.

از این پس و از ابتدای سال 2024 محصولات کسپرسکی با نام‌های کسپرسکی استاندارد، کسپرسکی پلاس و کسپرسکی پرمیوم عرضه میشوند. این محصولات علاوه بر تغییرات ظاهری با تغییرات جدی در تکنولوژی پیشگیری از خطرات سایبری نیز روبرو شده‌اند که ضامن حداکثر امنیت برای مخاطبان و مصرف‌کنندگان خواهد بود.

جهت مشاهده جزییات و ویژگیهای محصولات جدید و بهره‌مندی همزمان از تخفیف تا 75% شرکت ایدکو روی کلیه محصولات جدید ایدکو به صفحه جشنواره وارد شوید.

ورود به جشنواره تا 75% تخففیف «کسپرسکی نو با ایدکو»

کسپرسکی نو با ایدکو

شرکت ایدکو علاوه بر محصولات اشاره شده، محصولی ویژه برای کودکان و نوجوانان نیز عرضه کرده است که برای بسیاری از والدین راهگشا خواهد بود. دسترسی مداوم کودکان و نوجوانان به اینترنت و احتمالاً مهارت کودکان و نوجوانان در استفاده از این فضا باعث شده است بسیاری از والدین نگران کودکان خود در فضای سایبری باشند. محصول Kaspersky Safe Kids که بر روی تلفن همراه و رایانه والدین و کودکان قابل نصب است، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در فضای آنلاین برای والدین را فراهم می‌کند.

در جشنواره «کسپرسکی نو با ایدکو» این محصول نیز با تخفیف شگفت‌انگیزی روبرو شده است که می‌توانید در صفحه جشنواره جزییات محصول را ببینید و از آن بهره‌مند شوید.

چرا باید کسپرسکی اورجینال داشته باشیم؟

شرایط اقتصادی جامعه به گونه‌ای تغییر کرده است که تهیه محصولات اورجینال در تمام زمینه‌ها از جمله نرم‌افزار برای مردم دشوار شده است. به عبارتی خرید کالایی که هزینه آن به ارز خارجی است تقریباً غیرممکن شده است. اما ایدکو به عنوان نماینده رسمی کسپرسکی، حامی حقوق مصرف‌کننده ایرانی است و توانسته است تخفیف بسیار جذاب را روی محصول اورجینال خارجی در اختیار همه مردم قرار دهد و به این ترتیب، دیگر خرید محصول اورجینال دشوار نیست! تا جایی که در این جشنواره محصولات اورجینال کسپرسکی با همان کیفیت جهانی، به قیمت ارز در سال 1394 محاسبه شده است !

حالا شما از هر گونه باج‌افزار، ویروس و هک شدن می‌توانید در امان باشید. اگر شما نیز در شرکتتان حساب‌های بانکی، کیف پول ارز دیجیتال یا در زندگی شخصی خود، عکسها و محتواهایی دارید که نمی‌خواهید در معرض خطر باشد، می‌توانید با محصولی اورجینال و کاملاً بروز از آنها محافظت کنید.

همواره می‌توانید برای دریافت مشاوره با شماره 02188846070 در ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات