حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه اپل A18 و رقبای آن همگی با فناوری ۳ نانومتری جدید TSMC ساخته می‌شوند؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، پردازشگرها، شایعات

برخی شایعات عنوان می‌کنند که تراشه Apple A18 می‌تواند یک نمونه ۲ نانومتری باشد. با این حال دیگر منابع می‌گویند که این فناوری به تراشه نسل بعدی اپل نمی‌رسد و باید دو نسل ۳ نانومتری پشت سر هم را انتظار داشته باشیم. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده و می‌گوید تراشه اپل A18 و رقبای آن همگی با فناوری ۳ نانومتری جدید TSMC ساخته می‌شوند.

تراشه اپل A18 احتمالا ۳ نانومتری خواهد بود

طی دو هفته گذشته، مجموعه‌ای از گزارش‌ها پیرامون خط تولید آیفون ۲۰۲۴ اپل وجود داشت. اکنون، یک گزارش جدید جزئیات بیشتری را در مورد جزئیات دوربین و پردازنده سری آیفون 16 فاش کرده است.

اطلاعات جدید از سوی یک منبع چینی به دست آمده است. بر اساس پست او، تراشه اپل A18 Bionic مبتنی بر فرآیند 3 نانومتری TSMC خواهد بود و در آیفون ۱۶ استفاده می‌شود. او درباره اینکه مدل پرو این تراشه وجود خواهد داشت یا خیر صحبت نکرد. همچنین ادعا می‌کند این تراشه، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام و دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک همگی با فناوری ۳ نانومتری TSMC تولید خواهند شد.

از نظر مدت زمان معرفی این تراشه‌ها هم گفته شده که تقریبا همزمان رونمایی می‌شوند. طبیعتا این کمی عجیب است چون اگر همه چیز طبق روال پیش برود، حداقل در یک بازه زمانی ۲ ماهه معرفی خواهد شد.

او می‌افزاید که سری A18 Bionic ارتباط WiFi6E و WiFi 7 را ارائه می دهد. علاوه بر این، این تراشه می تواند یک دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی را پردازش کند. این با گزارش های قبلی مطابقت دارد زیرا شایعه شده است که آیفون 16 یک لنز تله فوتو دارد که زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه محقق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)