حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی اس 23 ماه آینده منتشر خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۴، سامسونگ

جای تعجبی نیست که گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S24 سامسونگ با نسخه جدیدی از رابط کاربری One UI عرضه شدند. درحال‌حاضر، به‌روزرسانی One UI 6.1 در انحصار سه‌گانه گلکسی اس 24 باقی مانده است، اما آپدیت این نسخه به‌زودی برای گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌تر سامسونگ ازجمله سری گلکسی اس 23 نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی اس 23

یک شایعه ازطریق BennettBuhner ادعا می‌کند که موعد انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری Galaxy S23 نزدیک است. این منبع می‌گوید One UI 6.1 ماه آینده برای سری گلکسی S23 منتشر خواهد شد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که تمامی ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید در آخرین نسخه از One UI در سری گلکسی اس 24 به گوشی‌های قدیمی گلکسی نیز اضافه شود. اما شایعات اخیر حاکی از آن است که Galaxy AI در به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری S23 ارائه خواهد شد. لیستی از برخی از قابلیت‌های شایعه‌شده One UI 6.1 برای سری Galaxy S23 به‌شرح زیر است:

انیمیشن‌های رابط کاربری بهبودیافته

بسیاری از ویژگی‌های جدید Galaxy AI

ویژگی‌های جدید سفارشی‌سازی صفحه قفل

رفع اشکالات مختلف و بهبود پایداری

آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی اس 23

آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی اس 23

اینکه آیا این بدان معناست که سری گلکسی S23 ویژگی‌هایی مانند نمایشگر همیشه روشن با والپیپر را دریافت می‌کند یا خیر، مشخص نیست. اما ممکن است جدیدترین ویجت‌های صفحه قفل بازطراحی‌شده را دریافت کنند.

در مورد Galaxy AI، زمان نشان خواهد داد که آیا تمامی ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در ماه آینده برای گلکسی اس 23 نیز ارائه خواهد شد یا اینکه تنها ویژگی‌های منتخب مبتنی‌بر هوش مصنوعی در به‌روزرسانی One UI 6.1 آینده گنجانده می‌شود.

Galaxy S24 ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی مانند Circle to Search ،Generative Edit ،Generative Wallpaper ،Interpreter ،Live Translate Call ،Chat Assist ،Note Assist، Samsung Notes Summarize و غیره را ارائه می‌دهد.

One UI 6.1 برای سری Galaxy S24 همچنین برخی از عناصر رابط کاربری عمومی را تغییر می‌دهد و چند ویژگی جدید را به برنامه‌های Camera و Camera Assist اضافه می‌کند. هنوز مشخص نیست که تجربه One UI 6.1 Galaxy S23 تا چه حد به Galaxy S24 نزدیک خواهد بود اما به‌زودی از این مورد مطلع خواهیم شد.

نظر شما درباره آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی S23 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی