حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 23 کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را دریافت می‌کند + لیست رسمی

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، هوش مصنوعی

زمانی که سامسونگ سری Galaxy S24 را به‌صورت رسمی معرفی کرد، بیان داشت که برخی از ویژگی‌های Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت نیز می‌آیند. اکنون، این شرکت تأیید کرده است که کدام یک از ابزارهای جدید هوش مصنوعی برای سری گلکسی اس 23 ارائه خواهد شد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 23

به‌نظر می‌رسد سامسونگ بریتانیا حداقل چهار ویژگی Galaxy AI را تأیید کرده است که برای دستگاه‌های قدیمی‌تر این شرکت مانند سری Galaxy S23 ارائه می‌شود. این موارد عبارتند از: Circle to Search ،Live Translate ،Note Assist و Photo Assist.

قابلیت Circle to Search به شما امکان می‌دهد دور هر چیزی که بر روی صفحه خود قرار دارد خط کشیده، آن را انتخاب کنید و جستجوی Google را برای آن شروع کنید. ترجمه زنده ترجمه‌های بلادرنگ را برای تماس‌های تلفنی ارائه می‌دهد. Note Assist به شما کمک می‌کند خلاصه‌های هوش مصنوعی ایجاد کنید و قالب‌بندی خودکار را فراهم می‌کند. Photo Assist نیز ویژگی‌های Generative Editing را به برنامه گالری می‌آورد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 23

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 23

سامسونگ پیش از این نیز اعلام کرده بود که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 در نیمه اول سال 2024 برای سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE، گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 و سری Tab S9 ارائه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این ویژگی‌ها به‌همراه به‌روزرسانی UI 6.1 برای دستگاه‌های مذکور منتشر شود.

قابل‌ذکر است که در لیست سامسونگ بریتانیا به تعدادی دیگر از ویژگی‌های Galaxy AI که سری گلکسی اس 24 دارند، اشاره‌ای نشده است. این‌ها عبارتند از Generative Wallpapers ،Interpreter ،Chat Assist ،Transcript Assist و موارد دیگر. مشخص نیست که آیا سامسونگ از این ویژگی‌ها برای گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی صرف‌نظر می‌کند یا اینکه قصد دارد آن‌ها را در زمان دیگر ارائه کند.

نظر شما درباره قابلیت‌های هوش مصنوعی سری Galaxy S23 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی